وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

داگلاس کاستا: حرف های هوینس علیه من؟ هر کسی آزاد است هر نظری که دارد را بیان کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داگلاس کاستا کینه ای از رئیس باشگاه سابق خود، به دل ندارد.  

داگلاس کاستا در یوونتوس خوشحال به نظر می رسد.
به گزاش بیلد، در تابستانی که گذشت، داگلاس کاستا با انتقالی قرضی از بایرن مونیخ به یوونتوس پیوست. پس از رفتن او از مونیخ اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ صحبت هایی جنجالی را در مورد وی انجام داد و او را "پولکی" خوانده بود. با این وجود به نظر می رسد این بازیکن برزیلی کینه ای از رئیس باشگاه سابقش به دل نگرفته است.
داگلاس کاستا در مصاحبه ای درباره حرف های هوینس، گفت:

“هر کسی می تواند هر نظری که دارد را بیان کند. من فرد آرامی هستم و هرگز به این حاشیه ها توجه نمی کنم. هر کسی اعتقاداتش را می تواند بیان کند. با حساس نشدن روی چنین حرف هایی من فوتبالم را ادامه خواهم داد. صحبت های هوینس درباره من، برایم نا امید کننده بودند. شاید اگر من هم رئیس باشگاهی بودم چنین مصاحبه هایی را انجام می دادم حتی با عصبانیت هم صحبت می کردم ولی شاید از کلمه پولکی یا پول پرست استفاده نمی کردم.
 

کاستا ادامه داد:

“هر کس راهکار های متفاوتی دارد تا باشگاهش را اداره کند. من به هوینس آنچه را که می خواستم و در ذهنم بود گفتم اما انگار او این اتفاق را دوست نداشت. دقیقا مانند حرف های او که زده است و من آن ها را نمی پسندم. من بایرن مونیخ را بسیار دوست دارم اما اکنون بازیکن یوونتوس هستم. آن ها به من 100% اعتماد دارند و من فقط به آینده نگاه می کنم.
 

 کاستا در ادامه درباره انتقال به بایرن مونیخ در سال 2015، گفت:

“صادقانه بگویم، از انتقال به بایرن مونیخ  اصلا پشیمان نیستم. من سال 2015 از اوکراین به آن جا رفتم. همیشه همه تلاشم را در بازی برای بایرن مونیخ، انجام داده ام. من هیچ دشمنی در آن جا ندارم البته رئیس کمی عصبانی بود ولی در هر صورت من آن جا را ترک کردم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد