وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اسطوره های بایرن مونیخ و لیورپول به مصاف هم خواهند رفت؛ ژابی آلونسو برای هر دو تیم بازی خواهد کرد!

دیدار اسطوره های بایرن مونیخ و لیورپول در آنفیلد!  

به نظر می رسد ستارگان لیورپول در دیداری به مصاف اسطوره های بایرن مونیخ خواهند رفت. این بازی توسط سایت رسمی باشگاه لیورپول تایید شده است. این دیدار قرار است در تاریخ 24 مارچ 2018 برگزار شود و حضور اسطوره هایی مانند استیون جرارد، جیمی کرگر، دنیل آگر و ایان راش از لیورپول و حضور اسطوره هایی مانند جیوانی البر، لوکا تونی و هارگریوز از بایرن مونیخ در این دیدار تایید شده است. این بازی در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد. نکته جالب دیگر این که، ژابی آلونسو که سابقه بازی در هر دو باشگاه را دارد، قرار است در این بازی برای هر دو تیم به میدان برود.

 90% از درآمد حاصل از این بازی به بنیاد لیورپول برای کمک به کودکان و نوجوانان بی سرپرست، تعلق می گیرد و 10% آن به باشگاه بایرن مونیخ داده خواهد شد. اسطوره های لیورپول چند وقت پیش نیز به مصاف ستارگان رئال مادرید رفتند که موفق شدند حریفشان را با نتیجه 4-3 شکست دهند.

رابی فاولر که کاپیتان لیورپول در این دیدار خواهد بود، درباره برگزاری چنین بازی هایی گفت:

“پس از کسب پیروزی در اولین بازی همراه ستارگان لیورپول، حالا منتظر بازی برابر بایرن مونیخ هستیم. امیدوارم این بازی سرگرم کننده و در عین حال رقابتی باشد و نظر طرفداران را جلب کند در حالی که چنین بازی هایی به انجمن خیریه باشگاه نیز کمک خواهد کرد.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
archnemati سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 14:35

دمت گرم ریش قرمز دوست داشتنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد