وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

الکساندر روزن، مدیر ورزشی هوفنهایم: واگنر به دلایلی می خواهد باشگاهش را تغییر دهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه بایرن مونیخ در نظر دارد که برای کم کردن مشکلات از روی لواندوفسکی و حل مشکل نبود یک مهاجم نوک ذخیره در تیم، در ژانویه دست به کار شود. 

 

بنابر برخی از خبر هایی که طی چند روز گذشته منتشر شده، به نظر می رسد این باشگاه، ساندرو واگنر بازیکن 29 ساله هوفنهایم را زیر نظر گرفته اند. به نظر می رسد خود این بازیکن هم می خواهد به بایرن مونیخ بازگردد.

الکساندر روزن، مدیر ورزشی باشگاه هوفنهایم در این باره گفته است:

“از خبرگزاری ها این را متوجه شدم که قضیه انتقال واگنر به بایرن مونیخ، به سوژه رسانه ها تبدیل شده است. چنین چیز هایی برای ما زیاد اهمیت ندارد. وقت زیادی داریم تا با این موضوع برخورد کنیم. واگنر می خواهد به دلایلی باشگاهش را تغییر دهد و راهی بایرن مونیخ شود. او دلیل های قابل قبولی دارد و بایرن مونیخ هم به طور رسمی به ما درباره انتقال او پیشنهاد داده است.
 

 یولیان ناگلزمن، سرمربی هوفنهایم نیز در این باره به اسکای گفت:

“بایرن مونیخ بازیکن ما را می خواهد و روی قیمت بحث می کند. ما مجبور نیستم برای تسریع معامله قیمت های خود را کم کنیم. در واقع ما اصلا تحت فشار نیستیم و این طرف دیگر معامله (بایرن مونیخ) است که باید تحت فشار قرار گیرد. بنابراین ما کاملا آرام هستیم. ما با آن ها صحبت کرده ایم و الان هم آماده مذاکره هستیم اما همه چیز به قیمت بستگی دارد.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
archnemati دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 12:01

خوبه قد بلندی هم داره ، ذخیره خوبیه برای لوا . اگه خودشو ثابت کنه تو جام جهانی یواخیم لو میزارتش نوک چون این ورنر رو الکی گنده کردن هنوز خیلی بی تجربس نمیتونه گزینه مطمئنی باشه واسه مانشافت

حامد دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 20:53

هم ورنر هم واگنر دوتاشونم خوبن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد