وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش هاینکس به کسب پانصدمین پیروزی اش: به چنین رکوردی افتخار می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی باواریایی ها از کسب پانصدمین پیروزی اش خوشحال است.  

روز گذشته (شنبه) تیم های بایرن مونیخ و آگزبورگ از سری مسابقات هفته دوازدهم بوندس لیگا به مصاف هم رفتند که باواریایی ها توانستند بازی را با نتیجه 3-0 به سود خود تمام کنند. یوپ هاینکس سرمربی باواریایی ها با پیروزی در این بازی به پانصدمین پیروزی اش رسید. او در مجموع به عنوان بازیکن و مربی، در 1016 بازی حضور یافته که در دوران بازیگری خود موفق به کسب 174 پیروزی شده است و در دوران سرمربیگری اش توانسته در 326 بازی پیروز شود. او به همین مناسبت در این باره صحبت کرده است.

هاینکس گفت:

“واقعا نمی توانم ادعا کنم که چنین رکوردی برایم مهم نیست. چنین حرفی دروغ است! به رسیدن به این رکورد افتخار می کنم اما باید صادقانه بگویم، تمام تمرکزم روی بازی بود و به این رکورد فکر نمی کردم. من همیشه به غیر از بازی که در آن حضور دارم، به چیز دیگری فکر نمی کنم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد