وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زوله: هرگز خودم را با بواتنگ مقایسه نمی کنم؛ او در صورت آمادگی یکی از بهترینهای جهان است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نیکلاس زوله از بودن در کنار بواتنگ و هوملس شادمان است. 

 

نیکلاس زوله در کنار متس هوملس زوج خط دفاعی بایرن مونیخ را مقابل آگسبورگ تشکیل دادند. مدافع تنومند و ملی پوش باواریاییها در مصاحبه با Spox در مورد مقایسه خود با بواتنگ گفت:

” من هرگز خود را با او مقایسه نمی کنم، اگر بتوانم آنچه بواتنگ در کارنامه ورزشی خود بدست آورده است را من نیز بدست بیاورم از کارنامه خود راضی خواهم بود. اگر بواتنگ آماده باشد یکی از بهترین مدافعین جهان است، من خوشحالم که در حال حاضر در حال بدست آوردن اعتماد بنفس هستم، زیرا در سال جاری بازی های زیادی وجود دارد و به همه نیاز داریم، از وضعیت حال حاضر خیلی خوشحال هستم. با اینکه در کنار دو تن از بهترین مدافعین جهان هستم اما به خود اعتماد دارم و میدانم که می توانم چه کارهایی انجام دهم. من هر روز با آنها تمرین می کنم و بازیکنی بسیار جوان با 22 سال سن می باشم. دیدن تمرین آنها به پیشرفت من کمک می کند.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد