وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: انتقال واگنر به بایرن مونیخ؟ نمی خواهم درباره بازیکنان دیگر باشگاه ها صحبت کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لواندوفسکی از بازی برابر آگسبورگ می گوید. 

 

مهاجم باواریایی ها معتقد است تیمش بازی خوبی را برابر آگسبورگ به نمایش گذاشته است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، تیم های آگسبورگ و بایرن مونیخ ساعاتی قبل (شنبه) به مصاف هم رفتند که در نهایت بایرن مونیخ موفق شد بازی را با نتیجه 3-0 به سود خود، به پایان برساند. روبرت لواندوفسکی که در این دیدار موفق شد دو گل به ثمر برساند، درباره این مسابقه صحبت کرده است.

لواندوفسکی در مصاحبه پایان بازی با آگسبورگ، گفت:

“فکر می کنم، خوب بازی کردیم. بازیکنان زیادی از جمله خود من در تعطیلات بازی های ملی بسیار خوب استراحت کردیم و این کار برای ما عالی بود. انتقال واگنر به بایرن مونیخ؟ خوب این فقط یک گمانه زنی است و هنوز چیزی معلوم نیست. نمی خواهم فعلا درباره بازیکنان دیگر باشگاه ها صحبت کنم. مدل موی جدیدم؟ فقط قصد داشتم تا یک تغییر ایجاد کنم. به نظر خودم یک چیز جدید و جالب است ( با خنده)
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 22:04

خواهش میکنیم زودتر برو تا ساندرو واگنر بیاد.

FC BAY دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 10:13

مگه لوا چه کارت کرده ؟
در ضمن قرار هستش واگنر به عنوان مهاجم دوم خریده بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد