وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: شرایط انتقال واگنر به بایرن مونیخ در زمستان پیچیده است؛ بازی برابر آگسبورگ آسان نخواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی باواریایی ها از بازی برابر آگسبورگ می گوید. 

 

یوپ هاینکس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر آگسبورگ حاضر شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، تیم های آگسبورگ و بایرن مونیخ، فردا (شنبه) از سری مسابقات هفته دوازدهم بوندس لیگا در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت. سرمربی بایرن مونیخ با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کنفرانس مطبوعاتی هاینکس به شر زیر بود:

بازی برابر آگسبورگ:

“باید بسیار خوب خود را آماده کنیم. بازی آسانی را پیش رو نداریم. در حالت کلی از بازی تیم در چند هفته اخیر به طور کامل راضی نیستم! نباید به حریفانمان اجازه دهیم زیاد موقعیت ایجاد کنند و باید خودمان از موقعیت های به دست آمده، بهتر استفاده کنیم. در بازی برابر دورتموند دیدیدیم که هنوز هم باید روی این مسائل کار کنیم.
 

 ساندرو واگنر:

“صالح حمیدزیچ (مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ) برای جذب واگنر با باشگاه هوفنهایم تماس گرفته است. من نظر خود را درباره جذب این بازیکن به باشگاه اعلام کرده ام. واگنر بازیکن مهمی برای هوفنهایم محسوب می شود و شرایط انتقال او در زمستان پیچیده است. هنوز هیچ توافق یا مزاکره ای جدی در این باره صورت نگرفته است.
 

 وضعیت مولر و تیاگو:

“او به خوبی همراه تیم تمرین کرده است اما به هیچ وجه نمی خواهیم در مورد او ریسک کنیم. مولر زمان به بیشتری برای این که کامل آماده شود، نیاز دارد. تیاگو مقداری کبودی روی زانویش دارد. فکر نمی کنم بازی کردن او در این شرایط، مساعد باشد. او فردا (شنبه) بازی نخواهد کرد.
 

برنات، ریبری، بواتنگ و آلابا:

“برنات می تواند فردا بازی کند. ریبری شاید دو هفته دیگر برگردد. فردا تصمیم خواهم گرفت که آلابا و بواتنگ بازی خواهند کرد یا خیر.
 

بازگشت دکتر مولر:

“به او و تیم پزشکی اش شانسی دوباره برای کار کردن داده شده است. من مطمئن هستم آن ها به بهترین شکل ممکن کارشان را انجام خواهند داد. دکتر مولر در گذشته کار های بزرگی انجام داده است. فکر می کنم او بهترین کادر را در اختیار دارد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد