وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: می خواهم برابر آگسبورگ، گلزنی کنم؛ وضعیت خوبی دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لواندوفسکی از وضعیتش می گوید. 

 

روبرت لواندوفسکی دوباره شرایط حضور در میادین را پیدا کرده است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، تیم های اشتوتگارت و بایرن مونیخ روز شنبه (27 آبان) به مصاف هم خواهند رفت. روبرت لواندوفسکی که به دلیل مشکلات عضلانی، تیم ملی کشورش را در دو بازی دوستانه برابر مکزیک و اروگوئه همراهی نکرد ولی حالا به نظر می رسد به شرایط ایده ال برگشته است و به خوبی تمرین کرده است.

وی در حاشیه تمرینات بایرن مونیخ درباره شرایطش گفت:

“دوباره آمادگی خود را به دست آورده ام. خوب استراحت کردم و احساس آرامش داشتم. فکر می کنم واقعا تاثیر گذار بود! حالا وضعیت خوبی دارم و آماده ام تا دوباره شروع کنم. می خواهم در فصل جاری نمایش خوبی از خود به جای بگذارم. می خواهم روز شنبه حداکثر تلاش خودم را به کار گیرم تا بتوانم گلزنی کنم. می خواهم دوباره به شرایط خوب خود بازگردم. ما در خانه بازی خواهیم کرد و باید یک بازی هجومی را از خود به نمایش بگذاریم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد