وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس: از کار با بازیکنان جوان لذت می برم؛ برنات وضعیت خوبی دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس از شرایط تیمش می گوید. 

 

به نظر می رسد خوان برنات آماده بازگشت به میادین باشد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، امروز (پنج شنبه) با بازگشت بازیکنانی که برای بازی های ملی سفر کرده بودند، تمرینات بایرن مونیخ برگزار شد. همه بازیکنان غیر از مانوئل نویر در تمرینات گروهی حاضر شدند حتی فرانک ریبری هم کمی با تیم گرم کرد. انتظار می رود او بعد از تعطیلات زمستانی به میادین بازگردد. خوان برنات که در بازی های پیش فصل مصدوم شده بود نیز بدون هیچ مشکلی با تیمش تمرین کرده است.

یوپ هاینکس سرمربی باواریایی ها در مصاحبه ای کوتاه درباره شرایط و تمرینات تیمش گفت:

“زمین تمرین های اینجا واقعا شلوغ هستند و جوانان نیز گاهی کمی دور تر از تیم اصلی تمرین می کنند. از کار با بازیکنان جوان واقعا لذت می برم. ما تمرینات خود را آغاز کرده ایم و می خواهیم برای دیدار با آگزبورگ آماده شویم. در طول هفته من از تمرینات تیم دور بودم اما اعضای کادر فنی که اینجا حضور داشتند، تمرینات عقب افتاده را جبران کردند. از این موضوع آگاهم. می خواهیم شروع خوبی در ابتدای هفته داشته باشیم هر چند که هوا هم در حال سرد شدن است! برنات؟ وضعیت او خوب است و کامل همراه تیم تمرین کرده است.
 

 خوان برنات که از مصدومیت بازگشته نیز درباره وضعیت خودش گفت:

“این احتمال وجود دارد که در مسابقه بعدی به میدان بروم. حالم خوب است. هر چند که هنوزم مقداری درد دارم که فکر می کنم این درد بعد از سه ماه مصدومیت، طبیعی باشد. به نظر خودم 90% آماده هستم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد