وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رقابت احتمالی بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند برای جذب پدیده اشتوتگارت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از لایپزیک، حالا دو غول فوتبال آلمان برای خرید پاوارد وارد عمل خواهند شد.  

نمایش های تحسین برانگیز این مدافع 21 ساله باعث شده تا از همین حالا باشگاه های بزرگی برای جذب او ابراز علاقه کنند. احتمالا پس از لایپزیک، بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند و همچنین باشگاه آ اس رم ایتالیا نیز برای خرید پاوارد وارد عمل خواهند شد. پاوارد اخیرا به تیم ملی فرانسه دعوت شد و برای اولین بار پیراهن خروس ها را مقابل ولز به تن کرد و به میدان رفت.

به گزارش Fussballtransfers پاوارد تا سال 2020 با اشتوتگارت قرارداد دارد، اما مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا قرارداد او را یک یا دوسال دیگر تمدید کنند. این مدافع مرکزی در سال 2016 با مبلغ 5 میلیون یورو از تیم لیل فرانسه به جمع سرخپوشان ملحق شد.

با توجه به این که از زمان حضور هاینکس خاوی مارتینز در پست هافبک دفاعی به کار گرفته می شود و بواتنگ نیز این فصل با مصدومیت مواجه بوده است، نیاز به مدافعی جوان در بایرن مونیخ احساس می شود. همچنین بروسیا دورتموند هم با مشکلات بسیاری در خط دفاعی روبرو بوده است و آنها نیاز مبرمی به بازیکنی دارند که در پست هافبک دفاعی هم بتواند بازی کند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
saman چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 21:30

عمرا بیاد بایرن مگه از دوران فوتبالیش سیر شده هیچ شانسی نداره احتمالا به دورتموند بره دفاع ندارن اصلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد