وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: مشکلی با آمدن مهاجم جدید به بایرن مونیخ ندارم؛ این باعث می شود بیشتر استراحت کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باوارایی ها می خواهند یک مهاجم برای نیمکت به تیم شان اضافه کنند.  

صحبت های بسیاری در هفته های اخیر مطرح شده که باشگاه بایرن مونیخ به دنبال خرید یک مهاجم به عنوان نیمکت نشین برای روبرت لواندوفسکی است.

در مصاحبه با  SPORT BILD، مهاجم لهستانی در خصوص این مسئله اظهار داشت:

“مشکلی با این مسئله ندارم. شخصا من خودم ترجیح می دهم مهاجم جوان و تشنه موقعیت بازی کردن باشد که علاقه مند بوده تا تجربه کسب کند. برای من نیز بهتر است که زمانی که نیازی نیست در زمین باشم، 15 تا 20 دقیقه انتهایی مسابقه را استراحت کنم تا خطر مصدومیتم کاهش یابد. البته این تصمیم با باشگاه بوده و من فقط نظر خود را اعلام کرد.
 

گفته می شود وداد ایبیشویچ، مهاجم با تجربه هرتابرلین یکی از گزینه های باواریایی ها است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
علی دالاهو پنج‌شنبه 25 آبان 1396 ساعت 11:38

سلام به همه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد