وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هارالد شوماخر، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان: جام جهانی بدون ایتالیا و بوفون بی معنی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه بان سالیان دور فوتبال آلمان از عدم حضور ایتالیا در جام جهانی 2018 می گوید. 

 

هارلد شوماخر معتقد است جام جهانی بدون بوفون و ایتالیا جذابیتی ندارد.
به گزارش بیلد، تیم ملی ایتالیا پس از شکست در بازی رفت برابر سوئد در مرحله پلی اف جام جهانی 2018 روسیه نتوانست در بازی برگشت نتیجه را جبران کند و از صعود به مهمترین تورنمنت ملی جهان باز ماند. جانلوییجی بوفون در صورت صعود تیمش به جام جهانی 2018 می توانست به تنهایی رکورد دار حضور در جام جهانی شود اما این اتفاق دیگر نخواهد افتاد چون او بعد از دیدار برابر سوئد از بازی های ملی خداحافظی کرد. هارلد شوماخر اسطوره دروازه بانی فوتبال آلمان که سابقه دو دوره حضور در جام جهانی را دارد، در این باره صحبت کرده است.
شوماخر درباره عدم صعود ایتالیا و بوفون گفت:

“این مسئله به روح فوتبال صدمه می زند. جام جهانی بدون حضور ایتالیا و بوفون بی معنی است در واقع این یک جام جهانی واقعی نیست! من بوفون را نه تنها به عنوان یک دروازه بان بلکه به عنوان یک انسان نیز تحسین می کنم. هنگامی که یوونتوس به لیگ پایین تر سقوط کرد او در جمله ای زیبا ترک یوونتوس در آن زمان را رد کرد. او گفت " یک جنتلمن واقعی هیچ وقت، بانویش را رها نمی کند" این جملات و وفاداری ها در فوتبال امروز بسیار کمیاب هستند.
 

شوماخر ادامه داد:

“بوفون شب بازی برابر سوئد نیز فوق عالی کرد. او یک ورزشکار فوق العاده است. هنگامی که سرود سوئدی در سن سیرو پخش شد او به طرز دلنشینانه ای به سرود آن ها گوش می داد حتی هنگامی که شرایط بازی پیچیده شده بود، با احترام با حریف برخورد می کرد. او می توانست در ششمین جام جهانی پیاپی شرکت کند و رکوردی تاریخی را به تنهایی صاحب شود. من در 42 سالگی در روز های آخر و بدون اینکه دیگر بتوانم به بازی کردن فکر کنم، از فوتبال خداحافظی کردم ولی او حالا 40 سال سن دارد و در سطحی کاملا متفاوت قرار دارد. امیدوارم او به رویای کسب لیگ قهرمانان اروپا برسد. یوونتوس در کنار بایرن مونیخ می توانند مدعی های اصلی باشند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد