وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

صحبت های برخی از بازیکنان آلمان پس از تساوی مقابل فرانسه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آلمان و فرانسه در دیداری دوستانه به تساوی 2-2 دست یافتند.  

شب گذشته تیم ملی آلمان در دیداری دوستانه به مصاف فرانسه رفت که این دیدار در نهایت با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون آلمان، صحبت های برخی بازیکنان آلمان را پس از این مسابقه می خوانید:

 

سامی خدیرا

“تساوی عادلانه بود. در نیمه اول خوش شانس بودیم که فرانسه دیگر به ما گل نزد اما در نیمه دوم روی دروازه شان فشار آوردیم و می توانستیم چند گل بزنیم. با وجود اینکه عقب افتادیم، اما نشان دادیم که ذهنیت تیم قوی بوده و می تواند در بالاترین سطح و مقابل تیم های قدرتمند نیز به بازی برگردد.
 

 کوین تراپ

“خوشحالم که توانستم برای تیم ملی به میدان بروم و مربی با این کارش اعتماد به نفس بسیاری به من داد. مدت زیادی بود که برای آلمان بازی نکرده بودم و بنابراین، بازگشت به ترکیب خوشحال کننده بود.
 

 لارس اشتیندل

“خوشحالم که با گلزنی توانستم به تیم کمک کنم. البته این گل توسط اوزیل و وگوتسه پایه گذاری شد و باید از آنها نیز تشکر کرد. در واقع ما سعی کردیم با هجوم به خط دفاعی آنها فشار بیاوریم. در انتها نیز بابت تلاش مان پاداش گرفتیم. فکر می کنم امروز عملکرد بسیار خوبی مقابل تیم قدرتمند فرانسه داشتیم و در کل برای من شخصا سال فوق العاده ای با تیم ملی سپری شد.
 

ماریو گوتسه

“عملکرد مثبتی داشتیم. احساس خوبی دارم زیرا یک گام در مسیر صحیح برداشتم. مدت طولانی ای است که تلاش می کنم تا مجددا به تیم ملی برگردم و از این بابت خوشحالم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد