وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان 2 - 2 فرانسه؛ ژرمن ها تسلیم نمی شوند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیدار تدارکاتی آلمان و فرانسه در کلن با تساوی 2-2 به پایان رسید. 

 

آلمان و فرانسه دو مدعی مهم قهرمانی در جام جهانی در کلن آلمان به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب در نهایت با تساوی 2-2 به اتمام رسید. در دقیق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و جریان بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. 

در دقیقه 19 فرانسه با همکاری امباپه و لاکازت فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت اما ضربه لاکازت با عکس العمل دیدنی ترپ همراه بود. 

دقایقی بعد امباپه باز هم در متن حملات فرانسه قرار داشت و با حرکتی دیدنی فرصتی خوب را برای خود ایجاد کرد اما ضربه او نیز با عکس العمل ترپ مواجه شد. 

اما در دقیقه 33 حملات فرانسه جواب داد و این تیم به گل رسید. مارسیال با حرکتی فوق العاده دفاع آلمان را به هم ریخت و توپ را در مقابل دروازه خالی برای لاکازت فرستاد تا او زننده گل اول خروس ها باشد. 

دقایقی بعد آلمان که جلو کشیده بود اولین موقعیت خود را روی دروازه فرانسه با همکاری ورنر و اوزیل ایجاد کرد اما ضربه مهاجم جوان ژرمن ها در اختیار مانداندا قرار گرفت تا نیمه اول با برتری فرانسه به پایان برسد. 

اما با شروع نیمه دوم آلمان حملات خود را آغاز کرد و در همان ابتدا روی پاس زیبای اوزیل و ضربه تمام کننده ورنر به گل تساوی دست یافت. 

در ادامه آلمان بهترین بخت را برای زدن گل دوم داشت اما ضربه ایستگاهی فوق العاده تونی کروس را مانداندا به کمک دیرک دروازه برگردادند. 

در دقیقه 72 فرانسه موفق شد به گل دوم برسد. روی پاس امباپه، لاکازت در موقعیتی تک به تک موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. 

تلاش آلمان برای زدن گل تساوی ادامه یافت و این تیم در دقیقه 92 و با پاس گوتزه و ضربه تمام کننده استیندل به گل تساوی رسید تا این بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان برسد.

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
رسول بیاتی چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 01:19 http://rasoulbayati5135@gmail.com

از اول هم معلوم بود مساوی میشه بودن دو تا بازیکن نا وارد مثل امره چان و شماره سه اسمش رو نمیدونم وضعیف بودن بازیکنانی مثل گوندوگان که تو تیم باشگاهی بهتر بازی میکنه و نکته اصلی که مهاجم تراز اول مثل لواندوفسکی خیلی احساس میشه اگه تیم آلمان با این شیوه در جام جهانی حاضر بشه امیدی به قهرمانی نیست تیم اقتدار قهرمانی نداره

مسعودآلمانی-رئالی چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 01:32

امرجان سامی خدیرانبایدباتیم برن جام جهانی درحدآلمان نیستن هرچندتمرجان امشب پست تخصصیش نبودولی درکل درحدآلمان نیست

FC BAY چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 01:32

برای یه بازی دوستانه بد نبود.
اگر به جای گوندغان تو این بازی از سانه استفاده میشد که تحرکه بیشتری به تیم بده خیلی خوب میشد و البته باید روی سرعت خط دفاع هم کار بشه و اون شماره ی 3 هم که دوستمون اسمش رو نمیدونست پلاتنهارت بود که از قضا خیلی هم با تیم هماهنگ بود

مسعودآلمانی-رئالی چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 01:34

تیم ازلحاظ هجومی مشکل داره که باسرعت دادن به بازی میتونیم مشکل گلزنی روحل کنیم مث گل دوم امشب سرعت به بازی دادیم گل زدیم

مسعودآلمانی-رئالی چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 01:36

گل های بدی امشب روی اشتباه سوله ورودیگرخوردیم البته هوملس بواتنگ توی جام جهانی ازاین اشتباه نمیکنن

مسعودآلمانی-رئالی چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 01:37

تنها راه جبران کردن ضعف خط حمله اینه که به بازی سرعت بدیم

مسعودآلمانی-رئالی چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 01:40

ترکیب آلمان توی جام جهانی.نویرکیمش بواتنگ هوملس هکتور گورتسکا کروس اوزیل دراکسلر مولریا (سانه) ورنر

mh13 چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 01:49

وضعیت آلمان یکم پیچیدس به طور قطع نمیشه از حضور بواتنگ و نویر تو جام جهانی حرف زد چون تو این چن وقت اخیر از نظر مصدومیت شرایط بدی رو دارن میگذرونن
آلمان نسبت به جام 2014 تیم ناکاملتری رو به 2018 میبره
4 سال قبل هم خبری از دفاع چپ خوب نبود فعلا هم نیست
خط میانی و خط هجومی ولی شرایط تقریبا مشابهی رو دارن البته به جز مهاجم نوک
باید منتظر موند و دید که آیا بازیکنایی مث بواتنگ گوتزه و حتی رویس(آرزومه حداقل این جام رو باشه) و مولر و ...
تا جام بازهم به سطح 2014 خودشون میرسن یا نه
بازی امشب یه نکته جالب روهم داشت و اونم این بود که آلمان هم تیریبا داره شرایطی مشابه بایرن پیدا میکنه
براحتی ضد حمله میخوره و دفاعهای چپ و راست انقدر خطرناک نفوذ میکنن که گاهی اوقات تیم حریف حتی تو ضد حمله برتری عددی پیدا میکنه!

فوتبال آلمانی چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 10:53 http://bayern.blogsky.com

غیبت کلوزه بزرگ احساس میشود... لوو به خوبی میداند که ورنر امره جان و گومز یا مهاجمان دیگر ، هیچ کدام اندازه ساق پای کلوزه هم نمیشن.

فراز چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 13:18

اتفاق خوب دیشب بازی خوب گوتزه بود که امیدوارم بتونه به این روند ادامه بده و اینکه دعا کنیم مولر نویر بواتنگ و از همه مهمتر رویس به مرض آمادگی برسن و بتونن تیم را هراهی کنن عدم وجود یک مهاجم شش دانگ بدجوری احساس میشه ضمن اینکه فکر میکنم کیمیش تو جناح چپ خیلی بهتر از بازیکن های دیگه است کاش یه تمرینات و تمهیدات ویژه تری برای مهاجم نوک میشد ارایه کرد

سیسی چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 15:03

تا جام جهانی تیم داره محک می خوره.ژرمن ها پر از قدرت هستند.تیم دوم ما تو کنفدراسیونها اول شد.الانم کلی بازیکن درجه یک داریم.ورنر اگه یکم هوششو بالا ببره عالی میشه.سانه و دراکسلر حرف ندارن و نقطه قوت تیممونن.یادتون نره که تو دفاع کیمیچ و بواتنگ غایب بودن.اگه تو بازی های دوستانه نتجه نمی گیریم به این دلیه که از بازیکنای مختلف و شیوه های تاکتیکی مختلف استفاده می کنیم.اینو یادتون باشه که همیشه حتی ضعیف ترین تیمائی که واسه جام جهانی فرستادیم همیشه یه پای فینال بودن پس جای نگرانی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد