وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: سانه می تواند تفاوت را رقم بزند؛ نبود ایتالیا در جام جهانی برای این تیم فاجعه خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل فرانسه حاضر شد.   

به گزارش Sport1 لوو در ابتدا در مورد لروی سانه گفت:

” من چند هفته پیش بازی او را در انگلستان دیدم، من به همه بازیکنان نگاه می کنم. یک بازیکن مانند سانه می تواند تفاوت را رقم زند، او در لیگ برتر قوی و قوی تر شده است. او بازیکن مهمی برای منچستر سیتی شده ولی متاسفانه نتوانست با ما در جام کنفدراسیونها همراه باشد. من معتقدم سانه در آینده نیز می تواند برای ما بسیار مفید باشد.
 “

لوو ادامه داد:

” حوادث تروریستی فرانسه از جمله حوادثی است که شما دیگر نمی خواهید تجربه کنید، با گذشت زمان شما همه چیز را فراموش می کنید و من اکنون احساس امنیت دارم. ما همیشه می خواهیم بهترین بازدهی را داشته باشیم، برای من این دیدار مسابقه ای انتقامی برای جبران شکست یورو نخواهد بود چون فرانسه در این دیدار تمام کارتهای خود را روی میز نخواهد گذاشت. دیدار فردا جالب خواهد بود، شما در این بازی به بازیکنانی با تمرکز بالا نیاز دارید.
 “

لوو در مورد وضعیت خطرناک ایتالیا برای صعود گفت:

” اگر آنها در جام جهانی نباشند برایشان فاجعه خواهد بود و شما حتما می توانید اذعان کنید سوئد اگر آنها را حذف کند مطمئنا سزاوار صعود بوده است. ایتالیا نام بزرگی است و با اینکه برای من نقش برگی بازی نمی کند ( اهمیت چندانی ندارد)  به هر حال کنجکتو هستم!
 “

لوو در مورد بازی مقابل فرانسه و عدم فروش بلیطها و ترکیب تیم عنوان داشت:

” مسابقات دوستانه مهم نیستند و شما باید مخاطبان را درک کنید، این برای اولین بار نیست کل بلیطها فروخته نمی شوند. کوین تراپ مقابل فرانسه درون دروازه قرار می گیرد و خدیرا و کروس از ابتدا بازی خواهند کرد. در این بازی نیز می خواهیم چند چیز را آزمایش کنیم، من فکر می کنم فرانسه از انگلیس خطرناکتر است و ما می خواهیم در این دیدار تهاجمی تر باشیم.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد