وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

معرفی دو بازیکن کلمبیایی از سوی آدولفو والنسیا برای ذخیره لواندوفسکی به بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن سالیان دور بایرن مونیخ از جذب ذخیره لواندوفسکی به وسیله بایرن مونیخ می گوید. 

 

به نظر می رسد باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد برای کم کردن فشار ها روی روبرت لواندوفسکی و حل مشکل نبود مهاجم نوک ذخیره در تیم، ژانویه آینده بازیکنی را برای بازی در این پست جذب کند. پس از مطرح شدن نام هایی مانند اولیویه ژیرو، فرناندو تورس و بسیاری از بازیکنان دیگر، لوتار ماتئوس در برنامه ای تلویزیونی ایبیشویچ را به مدیران بایرن مونیخ پیشنهاد کرد. حالا به نظر می رسد نوبت به آدولفو والنسیا بازیکن کلمبیایی و سابق بایرن مونیخ رسیده است تا در این باره اظهار نظر کند. او دو بازیکن جوان کلمبیایی به نام های خوان گیلرمو (23 ساله) و جونیور مورونو هوسا (20 ساله) را به بایرن مونیخ پیشنهاد داده است.

والنسیا در مصاحبه ای با بیلد، در این باره گفت:

“هر دوی این بازیکنان از کلمبیا می آیند. گیلرمو یک بازیکن عالی و تمام کننده است سبک بازی او مانند لواندوفسکی است او می تواند در پست وینگر چپ نیز بازی کند. بازیکن دیگر مورونو است، او از لحاظ سبک بازی به سرخیو آگوئرو شبیه است و از لحاظ فنی قوی است. او گلزن خوبی است.
 

آدولفو والنسیا ادامه داد:

“باشگاه بابت خرید این دو بازیکن، هزینه زیادی را پرداخت نمی کند. آن ها در بایرن مونیخ پیشرفت خواهند کرد. بایرن مونیخ می تواند فقط به مدت شش ماه و با حقوقی کم آن ها را به تیمی قرض بدهد! بعد از این شش ماه اگر از آن ها راضی بود، به دنبال قرارداد بلند مدت باشد آن ها می توانند در فصل بعد در بایرن مونیخ بازی کنند و توانایی های بالای خود را به همه نشان دهند. حضور همزمان سه کلمبیایی در بایرن مونیخ؟ هامس می تواند در این شرایط احساس راحتی بیشتری کند و خیلی راحت با این دو بازیکن دوست شود و به آن ها کمک کند.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
بانک کتاب شنبه 20 آبان 1396 ساعت 21:42 https://arvinbook.com

عشق است بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد