وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: عملکرد هوملس هیجان انگیز است؛ بازی مقابل فرانسه کمی سخت تر از انگلیس خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان در دیداری دوستانه میهمان انگلیس بود. بازی دو تیم در ومبلی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. سرمربی آلمان عملکرد دفاعی دو تیم را دارای نظم بالایی دانست.  

صحبت‌های یواخیم لوو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی را به نقل از وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان می‌خوانید.

عملکرد دو تیم:

“دو تیم با نظم بالایی در دفاع بازی کردند و فضای زیادی به رقیب ندادند. برای یک بازه زمانی طولانی در نیمه اول خوب بازی کردیم؛ حملاتمان سریع بودند و هدفی را دنبال می‌کردند. سه موقعیت بسیار خوب داشتیم.
 

هالستنبرگ، گوندوعان و هوملس:

“هیچ اشتباهی در نمایش بازیکنان وجود نداشتند حتی با این وجود که بازی بعد از دو جلسه تمرینی و مقابل 90000 هوادار در ومبلی آسان نیست. ایلکای گوندوعان کارش را به خوبی انجام داد. می‌توانستید ببینید چه چیزی را برای تیم به ارمغان آورد اما برای پیدا کرد ریتم به بازی‌های بیشتری نیاز دارد. سانه در حملات یک تهدید برای رقیب بود، به مانند تیمو ورنر. بازی هوملس در دفاع نیز هیجان‌انگیز بود.
 

پتانسیل پیشرفت در تیم:

“در جاهایی باید پیشرفت کنیم، درخصوص نیمه دوم صحبت می‌کنم. به این موضوع فکر می‌کنم که در روسیه باید به یاد داشته باشیم پس از به دست آوردن توپ باید سریع‌تر حمله کنیم. ما بازی مالکانه انجام می‌دهیم، اما در بازی کامل به دستش نیاوردیم. خیلی زیاد توپ از دست دادیم و در مقابل تیم‌های باکیفیت نباید اینگونه بازی کنید.
 

بازی سه‌شنبه مقابل فرانسه:

“گوتسه را بازی خواهم داد. فکر می‌کنم بازی با فرانسه کمی سخت‌تر از انگلیس باشد. انگلیس پیشرفت کرده است، خصوصا با بازیکنان جوانان فراوان. آن‌ها سبک بازی خود را تغییر داده‌اند و بیشتر محافظه‌کار هستند. اما فرانسه بازیکنان کلاس جهانی در خط میانی دارد، با سرعتی باورنکردنی و خلاقیت بالا.
 

ترکیب مقابل فرانسه:

“همانطور که گفتم ماریو گوتسه بازی خواهد کرد. چند تغییر خواهیم داشت. می‌خواهیم ترکیب چرخشی داشته باشیم چرا که بسیاری بازیکنان در میان دو هفته بازی‌های باشگاهی به سر می‌برند. می‌توانیم چیزهای بیشتری را در سال جاری تست کنیم. جزئیات ویژه بازی‌ها در تمرینات و زمانی که مدت طولانی کنار هم هستیم به کارمان می‌آید.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد