وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ایلکای گوندوعان: از بازگشت به تیم ملی، خوشحالم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک منچستر سیتی از بازگشت به تیم ملی کشورش می گوید. 

 

ایلکای گوندوعان پس از مدتی طولانی دوباره به تیم ملی دعوت شده است.

به گزاش گل، ایلکای گوندوعان از سوی یواخیم لوو برای انجام دو بازی دوستانه برابر انگلیس و فرانسه به تیم ملی آلمان دعوت شده است. این بازیکن به احتمال فراوان همراه آلمان به جام جهانی 2018 روسیه خواهد رفت.

هافبک منچستر سیتی در مصاحبه ای با اشپورت آینس در این باره گفته است:

“واقعا خوشحالم که به تیم ملی دعوت شده ام. برای من افتخار بزرگی است که به تیم ملی بازگشته ام. من از بسیاری بازیکنان حاضر در اردو با تجربه تر هستم اما ممکن است پس از بازگشتم کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب داشته باشم.
 

 گوندوعان درباره احتمال دعوت به جام جهانی 2018 گفت:

“اگر مشکلی پیش نیاید، قطعا همراه تیم به جام جهانی سفر خواهم کرد. این که کادر فنی و فدراسیون آلمان با وجود غیبتی که در چند وقت اخیر داشتم، هنوز هم به من اعتماد دارند خوشحال کننده است. احساس می کنم آن ها اطمینان خاصی به من دارند. به همین دلیل می خواهم جواب اعتماد آن ها را بدهم.
 

 گوندوعان درباره دیدار برابر انگلیس و فرانسه گفت:

“من انتظار دارم در این دو مسابقه، بازی کنم و اگر نیاز باشد آماده هستم به تیم کمک کنم. ترسی نداریم این که با ترس و استرس به بازی بروید، اشتباه است. من احساس خوبی دارم و افتخار می کنم که برگشته ام. می خواهم از بودن در این بازی ها لذت ببرم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد