وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مائورو ایکاردی جانشین لواندوفسکی در بایرن مونیخ می شود؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد بایرن مونیخ به دنبال مائورو ایکاردی برای جانشینی روبرت لواندوفسکی می باشد.  

بعد از تنش های جزئی ایجاد شده میان لواندوفسکی و سران باشگاه بایرن مونیخ، احتمالا مدیران باواریایی ها به دنبال جانشین خوب برای او باشند.

به نقل از ۹۰MIN، به دلیل فعالیت کم باشگاه بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات احتمال می رود که بهترین گلزن تاریخ لهستان نیز از این باشگاه جدا شود. لواندوفسکی بیست و نه ساله در مصاحبه اخیر خود عنوان کرده بود:


بایرن باید بازیکنان بزرگ بیشتری را جذب کند. اگر می خواهید در رقابت های بزرگ موفق تر باشید، به بازیکنان بزرگ تر نیاز دارید. تا به الان بایرن مونیخ بیشتر از چهل میلیون یورو برای یک بازیکن خرج نکرده است و این مبلغ میانگین پول های خرج شده در بازار نقل و انتقالات است.

به نقل از مجله اسپانیایی DON BALON، سران باشگاه بایرن مونیخ در حال بررسی گزینه های مورد نظر برای جانشینی روبرت لواندوفسکی می باشند. اولین گزینه جدی باواریایی ها مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی باشگاه اینترمیلان می باشد. این مهاجم بیست و چهار ساله در سال گذشته بیست و شش گل برای نراتزوری ها به ثمر رساند. او در همین فصل نیز یازده گل توانسته به ثمر برساند.  ایکاردی در سال های گذشته مورد توجه آرسنال و چلسی نیز قرار گرفته بود. حال به نظر می رسد قهرمان بوندس لیگا کار سختی در به خدمت گیری ایکاردی دارند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد