وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ادعای کیکر: آنتونیو کونته، خرید آرتورو ویدال را به مدیران چلسی پیشنهاد داده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آنتونیو کونته در پی جذب شاگرد سابق خودش است. 

 

به گزارش کیکر، چلسی به احتمال فراوان خواهد توانست آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی تیم بایرن مونیخ را در تابستان آینده به خدمت بگیرد. کونته سرمربی تیم چلسی علاقه مند به کار دوباره با شاگرد سابقش است و خرید او را به مدیران چلسی پیشنهاد کرده است. بایرن مونیخ از عملکرد ویدال راضی نیست و می خواهد تا فرصتش را دارد این بازیکن را به فروش برساند.

این باشگاه برای فروش ویدال و به دست آوردن درآمد حاصل از آن به احتمال فراوان فقط این تابستان را فرصت خواهد داشت زیرا ویدال فقط تا تابستان سال 2019 با باورایایی ها قرارداد دارد. پیشنهاد چلسی برای جذب ویدال 31 میلیون پوند خواهد بود و باشگاه بایرن مونیخ هم در صورت جذب لئون گورتسکا در تابستان آینده به این پیشنهاد چلسی فکر خواهد کرد.

شایان ذکر است آرتورو ویدال پیش تر در سال 2011 زیر نظر کونته برای چند فصل بازی کرد و توانست چندین عنوان قهرمانی در سری آ را با این تیم به دست بیاورد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
archnemati جمعه 19 آبان 1396 ساعت 12:17

اینو بدن بره عوضش هازارد رو از چلسی بگیرن عالی میشه

محمدرضا روبری جمعه 19 آبان 1396 ساعت 14:13 http://bayern. blogsky

نه اصلاباید بیخیال هازارد شیم فک کنم سال بعد رئال بیل رو همراه با چیزی حدود ۵۰۰-۶۰۰میلیون پوند میفرسته واسه چلسی و هازارد رو میخره.اصلا خرید هازارد باسیاست های بایرن جور در نمیاد سیاست نقل و انتقالاتی بایرن اینه :باید صبر کنیم قراردا بازیکن تمام شود و بازیکن را رایگان به خدمت بگیریم و علاوه بر آن باید یه چیزی هم از تیم فروشنده بازیکن بگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد