وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولیور کان: در صورت غایب بودن نویر در جام جهانی، تراشتگن جانشین مناسبی برای او خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه بان افسانه ای تیم ملی آلمان از شرایط تیم ملی کشورش می گوید. 

 

با در دسترس نبودن مانوئل نویر، مارک آندره تراشتگن به عنوان دروازه بان اول تیم ملی آلمان خود را معرفی کرده است.

به گزارش FFT، دروازه بان باواریایی ها مدت زمان زیادی است که به دلیل مصدومیت از میادین دور است، هر چند که باشگاه بایرن مونیخ زمان بازگشت او را ژانویه اعلام کرده بود اما به نظر می رسد او کمی دیرتر به میادین باز خواهد گشت.

نویر در جام جهانی 2014 درخشش فوق العاده ای داشت و یکی از ارکان اصلی قهرمانی ژرمن ها در برزیل بود و حتی توانست به سه کاندید اصلی تصاحب توپ طلای سال 2014 نیز راه پیدا کند. اما آیا واقعا نویر بعد از بازگشت از مصدومیت طولانی اش می تواند در جام جهانی آینده هم تا این اندازه آماده نشان دهد؟ اولیور کان دروازه بان سابق ژرمن ها معتقد است اگر نویر نتواند به آمادگی کامل هم برسد، تراشتگن به خوبی می تواند جای او را پر کند.

کان در این باره می گوید:

“ما دروازه بان های بسیار قدرتمندی در آلمان داریم که همه می توانند تا حدی شماره یک باشند. در جام جهانی 2010 رنه آدلر قرار بود به عنوان دروازه بان اول درون دروازه آلمان قرار بگیرد اما او مصدوم شد و نویر جای او گرفت. همه دیدیم که نویر در جام جهانی چقدر خوب کار کرد البته این را هم بگویم که از نظر من مانوئل نویر بهترین دروازه بان جهان است و واقعا چه کسی می تواند بهترین دروازه بان جهان را نادیده بگیرد؟ ولی من در صورت غایب بودن نویر، تراشتگن، دروازه بان بارسلونا را جایگزینی مناسب برای او در جام جهانی می دانم.
 

 اولیور کان در ادامه درباره شرایط تیم ملی نیز صحبت کرد. او معتقد است که تیم یواخیم لوو شانس خوبی برای دفاع از عنوان خود در جام جهانی 2018 روسیه خواهد داشت. او درباره شرایط تیم ملی آلمان گفت:

“اول از هر چیزی شما می توانید ببینید که تیم ملی آلمان چطور با بازیکنان جوانش توانست جام کنفدراسیون ها را مال خود کند. به نظر من چنین قهرمانی نشان می دهد که تیم چقدر قوی است و در بخش جوانان تیم ملی، چه بازیکنان با کیفیت و سطح بالایی داریم. در حال حاضر در همه پست ها، رقابت زیادی در تیم ملی وجود دارد به خصوص در خط میانی، به عنوان مثال ایکای گوندوعان یکی از این بازیکنان است که در میانه میدان کار می کند و در جلوی این بازیکنان، تیمو ورنر وجود دارد، بازیکنی که توانایی های فوق العاده ای دارد. با در نظر گرفتن همه این موضوعات، به نظر من تیم ما می تواند از عنوان خود در جام جهانی دفاع کند.
 

کان درباره مدعی های احتمالی قهرمانی در جام جهانی 2018 نیز گفت:

“ژرمن ها همیشه یک قهرمان بزرگ هستند اما همه می دانیم که در جام جهانی تیم های قدرتمند دیگری نیز وجود دارند مانند آرژانتین، ایتالیا، فرانسه یا حتی برزیل البته بستگی دارد که آن ها چگونه خود را بعد از شکست 7-1 در جام جهانی گذشته بازیافته باشند. پیش بینی قهرمان مثل همیشه سخت است!
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد