وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیرهوف: گوتسه با عشق زیادی که به فوتبال داشت، بازگشت؛ بازی های دوستانه باعث پیشرفت بازیکنان می شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولیور بیرهوف از بازی برابر انگلیس می گوید. 

 

تیم های ملی آلمان و انگلیس در دیداری دوستانه روز جمعه (19 آبان) در دیداری به دوستانه هم خواهند رفت. الیور بیرهوف به جای یواخیم لوو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. کنفرانس مطبوعاتی وی بدین شرح بود:

استفاده از کمک داور ویدئویی در این بازی:

“من یکی از طرفداران این سیستم هستم به نظرم زمان می خواهد تا این سیستم کاملا در فوتبال جا بیفتد. همیشه باید بتوانیم یک فوتبال به دور از اشتباهت را ببینیم.
 

استفاده از نماد گل خشخاش در این بازی:

“این نماد یاد آور قربانیان جنگ است. فدراسیون فوتبال انگلیس می خواست از این نماد در این بازی استفاده شود تا به قربانیان جنگ ادای احترام کند. به نظرم کار زیبایی است. چنین فعالیت هایی به بازیکنان جوان یاد آوری می کند که دیگر نباید اجازه وقوع چنین اتفاقاتی را بدهند.
 

بازی در ومبلی:

“کاملا روشن است. ما نسل جوانی را در اختیار داریم مانند کیمیش که خاطره و تجربه ای زیادی از این ورزشگاه ندارد اما برای بازیکنان تیم انگلیس این ورزشگاه کاملا آشنا است.
 

بازگشت ماریو گوتسه:

“ به عنوان یک ورزشکار اگر شما نتوانید خود را با شرایط وفق دهید و خود را قوی سازید به مشکل بر خواهید خورد. گوتسه با عشقی که به فوتبال داشت، برگشت برای او در بازی های ملی آرزوی موفقیت می کنم. درست این بود که او این زمان را دور از میادین باشد و همین طور هم شد. او حالا با آمادگی کامل به میادین ملی باز گشته است.
 

 جام جهانی 2018:

“مسابقات مهمی را پیش رو داریم. مهم است که در چنین مواقعی اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. زمان زیادی برای تصمیم گیری در نظر گرفته ایم. بازی های دوستانه باعث پیشرفت بازیکنان می شود. انتظارات از ما بسیار بالا است و این مسئله کار را به هیچ وجه آسان نخواهد کرد. می خواهیم منتظر قرعه کشی باشیم و ببینم که قرار است با چه تیم هایی و کجا بازی کنیم بین بازی در موسکو و سوچی (شهری در روسیه) تفاوت زیادی وجود دارد. در روسیه نمی توانیم حتی یک ذره هم بد بازی کنیم ما باید کاملا آماده شویم.
 

گوتسه و گوندوعان:

“این دو بازیکنان بی نظیری هستند. باید منتظر دیدن عملکرد آن ها در زمین باشیم.
 

شرایط اردوی تیم ملی آلمان:

“خوشحال هستم که اینجا حضور دارم و می خواستم با بازیکنان تیم دیداری داشته باشم بعضی از بازیکنان اینجا نقش های مدیریتی را بر عهده گرفته اند و این مسئله عالی است. در کنار یک بازیکن جوان باید چنین کسانی حضور داشته باشند که تجربه بیشتری دارند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد