وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بالاک: مشتاقانه نظاره گر بازی انگلیس - آلمان خواهم بود؛ پیش بینی من تساوی 2-2 است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بالاک مشکل تیم ملی انگلیس را فقدان یک استراتژی و همچنین در اختیار نداشتن هافبکی قابل اتکا می داند. 

 

در آستانه بازی دوستانه میان تیم ملی انگلیس و تیم ملی آلمان که جمعه در ورزشگاه ومبلی برگزار می شود، مشائیل بالاک، بازیکن سابق بایرن مونیخ و چلسی به صحبت در مورد تیم ملی انگلیس و دلایل ناکامی آنها پرداخته است.

به نقل از میرر، بالاک گفت:

“آنها از نبود یک استراتژی رنج می برند. آنها هافبکی با خصوصیات پل اسکولز که بتواند ریتم و جریان بازی را هدایت کند، کم دارند. اینجا همان منطقه ای ای است که تیم انگلیس دچار ضعف کیفیت لازم در آن است تا به وسیله آن به سطحی بالاتر برسند.
 

بالاک با اشاره به ستاره های جدید فوتبال انگلیس ادامه داد:

“هری کین، دله آلی، کایل واکرو رحیم استرلینگ بازیکنانی سطح بالا هستند که فوتبالی با کیفیت بالا و در باشگاه های با سطح بالا ارائه می دهند. با این حال فقدان یک استراتژی در قلب بازی آنهاست که این تیم را به عقب می کشد. انگلیسی ها برای چنین بازیکنی که من اشاره کردم، تنها باید به فوتبال خود نگاهی بیاندازند. منچسترسیتی در صدر لیگ برتر قرار دارد که بخش بزرگی از آن به خاطر بهره گیری از کوین دی بروین و داوید سیلوا است. انگلیس به این بازیکنان نیاز دارد؛ تطبیق توانایی فنی و دیدی بی نقص. این دو همچنین از آن دسته بازیکنانی هستند که تحت فشار کیفیتی برتر دارند؛ مسئله ای که برای انگلیس می تواند مشکل ساز باشد.
 

وی افزود:

“به نظر می رسد هر بار و در آستانه یک تورنمنت بزرگ، سطح انتظارات بیشتر می شود. این مسئله می تواند بر آنها فشار وارد کند و به مانعی بر سر راهشان بدل شود. ما در آلمان تجربیات مثبت تری از این دست داریم. چهار بار برنده فینال های جام جهانی شده ایم و فینال هایی را نیز باخته ایم. تجربه حضور در چنین بازی های مهمی کار را برای ما آسان تر کرده است. در آلمان و انگلیس کمبود استعداد سطح بالا وجود ندارد.
 مشتاقانه نظاره گر [این دیدار] خواهم بود تا ببینم کدام تیم بیشترین پیشرفت را در مسیر آماده سازی برای جام جهانی روسیه خواهد داشت. پیش بینی من برای این بازی تساوی 2-2 است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد