وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولیور کان: درکلاسیکر در مقطعی عالی برای بایرن مونیخ فرا رسید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه بان افسانه ای پیشین بایرن مونیخ، از حال و روز باواریایی ها و دوتموند می گوید. 

 

از دید اولیور کان، همزمان شدن دوران افول دورتموند و خط دفاعی این تیم، با فرا رسیدن درکلاسیکر، مزیتی را برای بایرن مونیخ در نبرد سنتی فوتبال آلمان به همراه داشته است.

به گزارش FFT، کان در مصاحبه اخیر خود در مورد پیروزی 3-1 بایرن مونیخ در زمین دورتموند گفته است:

“فکر می کنم تاثیر هاینکس، یعنی روی کار آوردن یوپ هاینکس به عنوان سرمربی تیم، بسیار مفیده بوده است. او آمد و تیم شش-هفت بازی پیاپی را با پیروزی پشت سر گذاشته. این نشان از کیفیت بایرن مونیخ دارد و زمان رویارویی با دورتموند هم برای آن ها عالی بود. بروسیا در حال حاضر با مشکلات زیادی به ویژه در خط دفاعی رو به رو است و بایرن از همین مسئله به سود خود بهره برد. در حالی که دورتموند هنوز به دنبال سبک بازی بی نقصی است و همچنین در حال شکل گیری و ارتباط برقرار کردن با مربی جدید قرار دارد، بایرن مونیخ در شرایط دیگری است. یوپ هاینکس این باشگاه را می شناسد و از همان روز نخست، 100 درصد در بایرن پذیرفته شده بود.
 

گفتنی است که دورتموند در 4 بازی اخیر خود در بوندس لیگا به پیروزی دست نیافته و هم اینک با اختلافی شش امتیازی نسبت به باواریایی ها، در رده سوم لیگ آلمان قرار دارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد