وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دکتر مولر ولفارت، گزینه اصلی بایرن مونیخ برای جانشینی دکتر براون

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دکتر مولر ولفارت به دلیل درگیری هایی که با مربی سابق باواریایی ها یعنی پپ گواردیولا داشت، از تیم اخراج شد. بدون شک این کار گواردیولا یکی از دلایل مخالفت بسیاری از هواداران تیم بایرن مونیخ با این مربی اسپانیایی بود. 

 

دکتر فولکر براون در سال 2015 از تیم پایه بایرن مونیخ به تیم اصلی آمد و جانشین دکتر مولر شد این پزشک از سال 2009 تا 2015 در تیم پایه های بایرن مونیخ فعالیت می کرد و بعد به تیم اصلی آمد. حالا این پزشک پس از سال ها فعالیت در بایرن مونیخ تصمیم گرفت از کارش استعفا دهد.

بر اساس ادعای اشپورت آینس، به نظر می رسد دلیل اصلی ترک باشگاه از سوی دکتر براون مصدومیت مجدد مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ باشد. ادعایی که با یاد آوری انتقاد اولی هونس رئیس باشگاه بایرن مونیخ از کادر پزشکی تیمش، دور از ذهن به نظر نمی رسد. به نظر می رسد با بی دقتی کادر پزشکی در مورد بازگشت مانوئل نویر به میادین، این دروازه بان باید حداقل تا دو ماه دیگر دور از میادین بازی کند.
این رسانه در ادامه ادعا کرده است که دکتر مولر ولفارت تمایل دارد به باشگاه بایرن مونیخ باز گردد و اولویت اول مدیران باشگاه بایرن مونیخ نیز این دکتر خواهد بود. طی روز های آینده در جلسه ای درون باشگاه تصمیم نهایی گرفته خواهد شد و به احتمال فراوان دکتر مولر به بایرن مونیخ باز خواهد گشت.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
عشق فقط بایرن سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 23:22

خوبه
امیدورام امسال بتونیم سه گانه رو بگیری البته کمی سخت هست گرفتن سه گانه با وجود تیمایی مثل رعال و بارسا و سیتی و پاریس
ولی با وجود هاینکس همه چی آسون میشه

محمد چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 21:44

دوست عزیز هاینکس درسته یه برگ برندست اما جادوگر نیست. بایرن باید تقویت بشه تو نیم فصل اگر سه گانه میخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد