وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلابا حضور در برابر اروگوئه را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داوید آلابا دیدار پیش روی اتریش در برابر اروگوئه را به دلیل مصدومیت از دست داد. 

 

داوید آلابا دیدار تیم ملی اتریش در برابر تیم ملی اروگوئه را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست خواهد داد.

به گزارش fourfourtwo، داوید آلابا زننده گل سوم تیمش در جریان پیروزی 1-3 بایرن مونیخ در برابر تیم دورتموند بود و پیروزی بایرن مونیخ در این دیدار، باعث شد تا بایرن با اختلاف 4 امتیاز در صدر جدول بوندس لیگا قرار بگیرد.

با این حال عملکرد خوب آلابا برای او هزینه ای در پی داشت و وی به دلیل آسیب دیدگی در دقیقه 74 تعویض شد. آزمایش های انجام شده حاکی از آسیب عضله همسترینگ این بازیکن بوده اند و فدراسیون فوتبال اتریش نیز تایید کرد؛ داوید آلابا دیدار هفته آینده تیم ملی کشورش در برابر اروگوئه که در وین برگزار می شود را از دست خواهد داد.

بایرن مونیخ امیدوار است که این آسیب دیدگی منجر به دوری داوید آلابا از دیدار بعدی تیم بایرن مونیخ در برابر آگزبورگ در رقابت های بوندسلیگا نشود. در عین حال، خبر خوب برای تیم یوپ هاینکس می تواند بازگشت فرانک ریبری به تمرینات روز دوشنبه بایرن مونیخ و انجام تمرینات سبک توسط ستاره فرانسوی تیم باشد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
FC BAY سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 12:49

امیدوارم مشکلش جدی نباشه.
برای برگشت هم نیاز نیست عجله کنه چون تا 14 آذر که با psg بازی داریم حریف خاصی نداریم. آگزبورگ و اندرلخت و گلادباخ و هانوفر بازیهایی هستن که قبل psg داریم.
امتیاز از دست دادن تو بوندسلیگا خیلی مهم نیست چون اکثر تیمها توی نتیجه گیری ثبات ندارن و میشه دوباره برگشت بالای جدول فقط باید بازیکنها رو برای اروپا نگه دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد