وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیلد، ادعا کرد: احتمال بالای تمدید قرارداد آرین روبن با بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به احتمال فراوان روبن حداقل برای یک سال دیگر در آلیانس آرنا خواهد ماند.  

به گزارش بیلد، آرین روبن در دیدار شب گذشته (شنبه) برابر بروسیا دورتموند به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. روبن با گلزنی در این دیدار رکورد جیوانی البر، گلزن ترین بازیکن خارجی تاریخ بوندس لیگا را شکست. البر با 92 گل زده این عنوان را در دست داشت که در نهایت به وسیله روبن این رکورد شکسته شد. به نظر می رسد روبن به دلیل بازی های درخشانی که انجام داده است به زودی قراردادش با تیم بایرن مونیخ تمدید خواهد شد.

آرین روبن ابتدا درباره بازی برابر دورتموند گفت:

“در مسیر درستی قرار گرفته ایم. باید همین طور هم ادامه دهیم. هنگامی که مربی جدید آمد ما با صدر جدول پنج امتیاز فاصله داشتیم و حالا با اختلاف 6 امتیاز از آن ها جلو زده ایم. اگر آن زمان شما چنین حریف را می زدید مردم به شما می گفتند که حتما دیوانه شده اید!
 

 روبن درباره بازی در سن 33 سالگی برای بایرن مونیخ گفت:

“این که بازی مناسبی را در این سن ارائه می دهم، خوب است. من تحت نظر مربی جدید در تمام بازی ها به صورت تمام وقت بازی کرده ام.
 

 قرارداد روبن در انتهای فصل به پایان خواهد رسید، او چند وقت پیش درباره این موضوع گفته بود:

“صادقانه بگویم هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و هیچ چیز معلوم نیست البته زیاد به آن فکر نمی کنم باید دید که چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد.
 

هنوز خبر رسمی درباره تمدید قرارداد وینگر هلندی باواریایی ها منتشر نشده است اما بر گفته بیشتر منبع ها شانس این بازیکن برای تمدید قرارداد بسیار بیشتر از فرانک ریبری دیگر بازکین با تجربه بایرن مونیخ می باشد!

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد