وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

در آستانه دیدار دوستانه آلمان و انگلیس، یوآخیم لوو: انگلیس قوی ترین تیم این سالهای خود را در اختیار دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آستانه دیدار دوستان آلمان با انگلستان که در ومبلی برگزار می شود، سرمربی ژرمنها از رقیب خود تمجدید می کند.

 

تیم ملی آلمان 19 آبان  (10 نوامبر) در لندن مهمان انگلیس خواهد بود، دیداری دوستانه ولی همیشه جذاب که دور رقیب دیرینه در برابر هم قرار می گیرند،  آخرین دیدار این 2 تیم که بازی خداحافظی پودولسکی نیز محسوب می شد به برتری 1 بر . آلمان با گل لوکاس پودولسکی به پایان رسید.

اکنون در آستانه دیدار دوباره این 2 تیم به نقل از sport1، یوآخیم لوو سرمربی مانشافت ضمن تحسین  انگلیس، تیم فعلی را بهترین تیم آنها در سالهای اخیر می داند:

” باور داردم ترکیب انگلیس بهترین بازیکن ها را در سال های اخیر در اختیار دارد، آنها به  نسبت این 15 سال در سطح بالاتری از فوتبال در حال بازی هستند
 “

دیگر تیمی که آلمان برابر آنها دیداری دوستانه برگزار خواهد کرد، فرانسه است (23 آبان) در این مورد یوآخیم لوو از فرانسه به عنوان تیمی بسیار با کیفیتی یاد می کند که دارای بازیکن ها بسیار توانمندی مانند، گریزمان، پوگبا، امپاپه است.

آلمان همچنین در سال 2018 برابر برزیل و اسپانیا صف آرایی می کند تیم هایی که به گفته سرمربی مانشافت از بهترین تیم های حال حاضر جهان هستند. آخرین دیدار آلمان برابر بزریل به جام جهانی 2014 که نتیجه 7 بر 1 به سود ژرمن ها در خانه سلسائو رقم خرد  و برابر اسپانیا نیز آنها در دیداری دوستانه با گلزنی تونی کروس در سال 2014 به پیروزی رسیده بودند.

آلمان در روزهای 3 و 7 فروردین 97 به ترتیب برابر اسپانیا (دوسلفدورف) و برزیل (برلین) بازی خواهد کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد