وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و دورتموندی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته یازدهم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال بروسیا دورتموند گذشت. در ادامه نظر باواریاییها و دورتموندی ها را درباره این دیدار می خوانید.  

 

 

یوپ هاینکس:

ما نیمه اول عالی بودیم اگر چه دورتموند هم در این نیمه 3 موقعیت گلزنی داشت اما اسون اولرایش خارق العاده کار کرد. در کل بازی بسیار خوب بود و در سطح بالایی قرار داشت. قبل از بازی هم مشخص بود که دورتموند نسبت به هفته قبل بازی بهتری انجام خواهد داد. ما 3 هفته پرفشار در تمرینات و بازی ها پشت سرگذاشتیم و باید از بازیکنان، تیم پزشکان و تیم بدنسازی تشکر کنم. متس هوملس در بین نیمه به دلیل مصدومیت می خواست از بازی بیرون بیاید اما من درخواست او را رد کردم چون ژروم بواتنگ مصدومیت ماهیچه ای داشت و نمی توانست بازی کند. فکر نمی کنم که این بهترین فرم ما باشد. زمانی که تمامی بازیکنان آماده باشند می توانیم بسیار جذاب تر بازی کنیم.

 

آرین روبن:

ما درمسیری قرار داریم که چیزی بالاتر از آن نیست، ما باید همینگونه ادامه دهیم. ما می توانیم بسیار خوشحال باشیم، زمانی که مربی جدید آمد ما 5 امتیاز از دورتموند عقب بودیم اما اکنون 6 امتیاز جلو هستیم. اگر این را چند هفته پیش به من می گفتید به شما می گفتم دیوانه شده اید! ما می دانیم که هاینکس می تواند (کار خود را بخوبی) انجام دهد، او ساختار می دهد و بازیکنان در زمین آن را اجرا می کنند. او به ما می گوید چگونه بازی کنیم و همه چیز روشن است، من فکر می کنم ما اکنون بسیار پایدار تر هستیم.

 

متس هوملس:

بازی‌ای بود که دو تیم شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتند. دورتموند هم می‌توانست چند گل را به ثمر برساند. ما نیز مقابل دروازه آن‌چنان تاثیر گذار نبودیم ولی در نهایت، برتری ما در این موضوع تعیین کننده بود. هنوز هم برایم عجیب است که اینجا به عنوان یک رقیب بازی کنم. برای مدت طولانی اینجا ورزشگاه خانگی من بود، بیش از دویست بازی به زمین رفتم. احساس خنده داری است. اوقات فوق‌العاده‌ای اینجا داشتم. بعضی هوادارن جدایی من را درک کردند و برخی نه، برای همه آن‌ها احترام قائلم.
   

اسون اولرایش:

خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم.
  

روبرت لواندوفسکی:

به خوبی بازی کردیم. بازی فوق‌العاده تهاجمی بود، دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند اما این ما بودیم که سه گل به ثمر رساندیم. پیروزی مهمی بود. نشان دادیم که در فرم خوبی قرار داریم.

ثبت شدن گل سوم به نام آلابا: من کمی توپ را لمس کردم. مهم نیست گل به نام من ثبت شود یا نه، نقش مهمی در این لحظه ندارد.
   

پیتر بوش (سرمربی دورتموند):

پولیشیچ بهترین بازیکن تیم ما بود. او به خوبی بازی کرد، تا لحظه آخر جنگید، درست مانند هوادرانمان. آن‌ها تا انتهای بازی حمایت کردند و این تیم را پیش می‌برد. به حمایت‌ها نیاز داریم. باید روی یکسری موارد کار کنیم. وقتی در این سطح چنین نمایشی دارید، جایی برای دفاع از عملکردتان باقی نمی‌ماند. رابطه من و بازیکنان دچار مشکل نشده است. در نیمه اول می‌خواستیم که فشرده بازی کنیم که قادر به انجامش نشدیم. مشکل دیگر این بود که توپ‌هایمان را وارد دروازه نکردیم. بایرن بازی بهتری به نمایش گذاشت، خصوصا در نیمه اول، آن‌ها به وضوح تیم برتر بودند. فکر نمی‌کنم کیفیت بازیکنانم افت کرده باشد. دو هفته زمان داریم تا شرایط تیم را تغییر بدهیم.
  

کریستین پولیسیچ (بازیکن دورتموند):

ما در نیمه اول برای بازی آماده نبودیم، بایرن هرکاری می خواست انجام میداد و فضاهای خالی را پیدا می کرد. در نیمه دوم با شدت بیشتری بازی کردیم اما کافی نبود. ما آماده نبودیم و در مقابل تیم خوبی مانند بایرن با این شرایط نمی توان پیروز شد. باید سر خود را بالا بگیریم و به مبارزه ادامه دهیم، خوب تمرین کنیم و سعی کنیم اوضاع را درست نماییم. ما در حال حاضر نیاز به حماین بازیکنان، کادر فنی و هوادارانمان داریم که بسیار مهم است. این اوضاع بد همیشه باقی نخواهد ماند و همه چیز بهتر خواهد شد.

 
یولیان وایگل (بازیکن دورتموند):

در نیمه اول زیاد درگیر نشدیم و واقعیت این بود که کنترلی روی بازی نداشتیم و بیشتر به دنبال توپ بودیم. می خواستیم با تمرکز روی خط میانی به سمت دروازه حریف حمله کنیم. فضای زیادی در اختیار تیم حریف بود به همین دلیل نمی توانستیم زیاد روی دروازه حریف موقعیت گل به وجود بیاوریم. همین دلیل باعث شد کار بایرن آسان تر شود چون آن ها دوست دارند بیشتر توپ و کنترل بازی را در اختیار داشته باشند با این حال هم، ما گاهی وقت ها موقعیت های خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. فرصت هایی داشتیم تا گلزنی کنیم تا حدی که نتیجه بازی می توانست در پایان نیمه اول 2-2 مساوی باشد. ما در نیمه دوم شجاع تر بازی کردیم و بهتر بودیم و توانستیم به حریف فشار بیاوریم. ولی همه این ها نتیجه ای نداشتند زیرا تیم حریف باهوش تر از ما کار کرد. گل دوم تیم بایرن مونیخ با بدشانسی و بعد از برخورد توپ به پای من به ثمر رسید. می‌بینیم که اوضاع برای ما به خوبی پیش نمی رود. فرقی هم ندارد که یک تک به تک نصیب بازیکنان ما شود یا حتی یک موقعیت دروازه خالی! مقابل بایرن مونیخ بدشانس بودیم. در آن‌ سو بایرن به گلی می‌رسد که انگار به آن‌ ها هدیه داده شده است. چیزی نیست که بتوان در موردش توضیح داد، آزاردهنده است چرا که شانس‌های بسیاری داشتیم.
 

میشائیل تسورک (مدیر ورزشی دورتموند):

مقابل تیم بهتر میدان شکست خوردیم. توپ را در اختیار نداشتیم و با فاصله از بازیکنان حریف بازی می کردیم. اما در لحظاتی هم شانس این را داشتیم که از حریف پیش بیافتیم. در صحنه هایی که گل خوردیم خیلی بد دفاع کردیم و در دوئل ها، خیلی با ملایمت با حریف تا کردیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد