وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پولیشیچ: بازی برابر بایرن مونیخ همیشه حساس است؛ می توانیم شرایط را کنترل کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن جوان دورتموندی ها از بازی برابر بایرن مونیخ می گوید. 

 

کریستین پولیسیچ معتقد است تیمش بازی حساسی را برابر بایرن مونیخ پیش رو خواهد داشت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه دورتموند، تیم های بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند از سری مسابقات هفته یازدهم بوندس لیگا به مصاف هم خواهند رفت. وینگر دورتموندی ها در مصاحبه ای جدید درباره شرایط خودش و بازی برابر بایرن مونیخ صحبت کرده است.

او درباره شرایط حال حاضر خودش در دورتموند گفت:

“من اکنون در بوندس لیگا بازی می کنم، یک لیگ عالی برای جوانان. اینجا جوانان هم شانس بازی کردن پیدا می کنند. احساس می کنم بوندس لیگا کاملا مناسب من است.
 

 او درباره بازی برابر بایرن مونیخ گفت:

“این بازی همیشه حساس است و معنای خاصی دارد! هنگامی که برابر بایرن مونیخ که رقیب اصلی شما محسوب می شود، بازی می کنید این احساس را دارید که حتما باید یک نتیجه خوب را کسب کنید. این بازی هیجان خاصی دارد. هر سال بین دو تیم یک رقابت وجود داشته است. رقابت سال گذشته میان دو تیم بسیار سخت بود. تیم بایرن مونیخ در چند بازی اخیر خوب کار کرده است اما ما هم می خواهیم بسیار خوب خود را برای رویارویی با آنها آماده کنیم.
 

او ادامه داد:

“به نظرم ما ابتدای فصل عالی کار کردیم و علاوه بر گل نخوردن در 5 یا 6 بازی اول دچار هیچ شکستی هم نشدیم و پیروزی های پر گل زیادی را به دست آوردیم از جمله پیروزی پر گل برابر مونشن گلادباخ (6-1) که در کل عالی بودیم اما بدون شک نمی توان در تمام طول فصل این گونه و با یک ریتم موفقیت آمیز بازی کرد. می دانیم که شرایط دشواری را می گذرانیم ولی باور دارم که می توانیم شرایط را کنترل کنیم و به ریتم خوب خود باز گردیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد