وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: آنچلوتی به من گفت دیگر رئیسم نیستی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینتس رومنیگه بحث و جدل با کارلو آنچلوتی بعد از بازی با پاری سن ژرمن را یکی از دلایل اصلی اخراج این سرمربی می داند. 

 

کارلو آنچلوتی در همان هفته های ابتدایی از فصل دومش حضورش در بایرن مونیخ از کار برکنار شد و یوپ هاینکس جانشین او شد. رومنیگه در مصاحبه با اسکای اسپورت آلمان می گوید که در پایان بازی مقابل پاری سن ژرمن بحث و جدل سنگینی با آنچلوتی داشته و سرمربی سابق بایرن مونیخ به نوعی از مهره هایی که در اختیار داشته اظهار نارضایتی کرده است.

رومنیگه در صحبت هایی درباره دلیل اخراج آنچلوتی گفت:

“چهارشنبه و بعد از بازی مقابل پاری سن ژرمن من با آنچلوتی گفتگویی داشتم، چندان دلچسب نبود و بدون شک می توانید آن را تصور کنید. در نهایت آنچلوتی عصبانی شد و گفت که تو دیگر رئیس من نیستی و فقط دوست من باقی می مانی. فکر می کنم تمام چیزها به خوبی پایان پذیرفت.
 

“آنچلوتی همچنین گفت که ما در پست 9 فقط لواندوفسکی و مولر را به عنوان بازیکن ذخیره در اختیار داریم و چه بازیکن دیگری می تواند در این پست بازی کند. مولر در این پست قهرمان جام جهانی شده بود ولی این برای آنچلوتی کافی نبود.

منبع 

نظرات 2 + ارسال نظر
فوتبال آلمانی جمعه 12 آبان 1396 ساعت 15:17 http://bayern.blogsky.com

آقای رومنیگه امیدوارم سر عقل بیای و از این به بعد از مربیان بزرگ آلمانی استفاده کنی.... ما یواخیم لوو رو بهترین گزینه بعد جام جهانی میدونیم.... به نظرم لوو بدش نمیاد ماجراجویی در فوتبال باشگاهی ، اونم از بایرن مونیخ شروع کنه.

FC BAY جمعه 12 آبان 1396 ساعت 15:30

اگر آلمان با لو نتیجه خوبی بگیره بهتره که باهاش قرداد طولانی مدت ببندن و تو تیم ملی بمونه چون کار کردن با تیم ملی کار هر مربی نیست.
فعلا در زمینه ی فوتبال باشگاهی مربیهای خوبی هست که میشه باهاشون قرارداد بست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد