وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سلتیک 1 - 2 بایرن مونیخ؛ ادامه پیروزی‌های بایرن با هاینکس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ موفق شد در دیداری سخت و دشوار مقابل سلتیک در گلاسکو، به پیروزی دست پیدا کند و روند پیروزی‌های بایرن با هاینکس همچنان حفظ شود. 

 

بایرن مونیخ که بدون حضور لواندوفسکی پا به میدان گذاشت، تاکتیک خود را بدون مهاجم چید و با 5 هافبک وارد زمین شد. بازی از ابتدا پایاپای آغاز شد و بر خلاف انتظارات، بایرن نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت بر بازی مسلط شده و برتری خود را دیکته کند.

آنها با استفاده از توپ‌های بلند تلاش می‌کردند موقعیت ایجاد کنند؛ ولی در 20 دقیقه اول در این امر ناکام بودند. سرانجام روی یکی از این توپ‌های بلند که از سوی اولریش، گلر بایرن ارسال شده بود، کومان صاحب موقعیت شد و توانست دروازه سلتیک را باز کند. پس از این گل، بایرن روی دور افتاد و بازی را در دست گرفت؛ ولی حملات شاگردان هاینکس، راه به جایی نبرد و بازی در این نیمه با برتری 1-0 بایرن به پایان رسید.

نیمه دوم دیدار برخلاف نیمه اول که کم افت و خیز بود، هیجانی و پرموقعیت دنبال شد. در ابتدای نیمه، سلتیک بازی را بسیار خوب شروع کرد و موقعیت های خوبی روی دروازه بایرن ایجاد کرد؛ ولی موقعیت‌های آنها با بی دقتی مهاجمین به خصوص آرمسترانگ از دست می‌رفت. در نهایت این فشار  سلتیک نتیجه داد و شاگردان راجرز توسط مک‌گرگور به گل تساوی دست پیدا کردند. روی یک حرکت تیمی عالی که تخصص تیم‌های راجرز است، مک گرگور از موقعیت ایجاد شده به بهترین شکل استفاده کرد و توپ را از اولریش عبور داد و گل تساوی را به ثمر رساند. 

با این حال گل تساوی آنها دوامی نداشت و بایرن خیلی سریع و در فاصله 3 دقیقه توانست گل پیروزی بخش را توسط مارتینز به ثمر برساند. روی یک سانتر عالی از آلابا، مارتینز با یک ضربه سر دروازه گوردن را باز کرد و بار دیگر تیمش را پیش انداخت. در ادامه  این سلتیک بود که به دنبال گل تساوی در خانه بود ولی شاگردان راجرز موفق نشدند گل دوم را بزنند و در نهایت در خانه مغلوب هاینکس و شاگردانش شدند؛ بدین ترتیب، بایرن با 9 امتیاز از 4 بازی، نزدیک ترین تعقیب کننده پاری سن ژرمن صدرنشین و 12 امتیازی باقی ماند و روند پیروزی های بایرن با هدایت هاینکس همچنان حفظ شد.

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
وحید ج چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 01:13

4 نفر باید رافینیا رو مهار کنن که اینقدر سوتی نده

محمد چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 01:15

تبریک بابت برد قطعا تیم روزبه روزپیشرفت میکنه،زنده باد بایرن کبیر

محسن بایرن چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 01:19

بازی رو دیدم چه جوی داشت ورزشگاه ولی خوب بردیم تبریک به همه بایرنی ها .دم خاوی مارتینز عزیزم گرم

behrad چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 01:24

تبریک ولی راضی نبودم هرچند نوک نداشتیم ولی من هنوز علاقه مربیان به رافینیا رو درک نکردم اخه کیمیش چشه

Archnemati چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 07:32

کیمیش و‌تیاگو‌ و رودی و هوملس رو‌نگه داشت واسه بازی با دورتموند
شنبه میریم حالشونو‌میگیریم

فوتبال آلمانی چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 08:30 http://bayern.blogsky.com

یوپ هاینکس کبیر ... ما مطمئنیم که، تو بایرن رو تا مراحل بالا خواهی برد، ولی از آن لذت بخشتر له شدن تیم پاریس در مونیخ هست، با بازی دادن به کیمیچ ، هوملس، آلکانترا و ردوی و بازگشت مولر و لواندوفسکی در بازی مقابل پاریس، مطمئنا هاینکس بایرن واقعی رو به اونای امری و ناصر الخلیفی نشان خواهد داد.

محمد یحیی چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 09:32

گل نخوردن خیلی مهم کاش حداقل گل نمیخوردیم به هر حال تبریک میگم بایرن هرجور شده باید پاریس تو مونیخ شکست بده نباید مقابل تیمی تازه ظهور کرده کم بیاره

Sajjad چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 14:47

واقعا دمشون گرم عالی بودن. این کومان داره تبدیل به یکی از مهره های بایرن میشه.اگه بتونه جای ریبری رو پر کنه عالیه. و همچنین دفاع خیلی بهتر شده بایرن از وقتی هاینکس اومده فقط دوتا خرده اونم یکش با پنالتی یکیشم تقصیر دروازبان که اگه نویر میبود میگرفت.درهرحال الرایش هم حس قدرت کرده و میتونه بهتر باشه .هدف اصلی بایرنیا فتح اروپاس. من خودم حاضرم بایرن لیگ و جام حذفی رو از دست بده ولی فاتح اروپا سه.tanks hainks

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد