وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه مفصل TZ با مرد کلمبیایی باواریایی ها!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هامس رودریگز درباره شرایطش در بایرن مونیخ صحبت کرده است. 

 

هامس رودریگز به عنوان بهترین بازیکن بایرن مونیخ در هفته دهم بوندس لیگا انتخاب شد. به همین دلیل، سایت TZ آلمان با این بازیکن، یک مصاحبه مفصل ترتیب داده است. هامس در این مصاحبه نکات جالبی را درباره زندگی در مونیخ گفته است.

مصاحبه مفصل این بازیکن با خبرنگار سایت TZ به شرح زیر بوده است:

آقای رودریگز پیش از هر چیز اولین گل شما در آلیانز آرنا برای بایرن مونیخ را تبریک می گویم. چه حسی دارید؟

“از شما تشکر می کنم. احساس فوق العاده ای داشتم که توانسته بودم برای بار دوم موفق به گلزنی برای تیمم شوم. گلزنی در آلیانز آرنا حس فوق العاده ای دارد. فکر می کنم بازی خوبی را مقابل تیم لایپزیش انجام دادیم. فرصت های زیادی را روی دروازه لایپزیش به وجود آوردیم. حالا ما با برای اولین بار در این فصل با اختلاف سه امتیاز نسبت به تیم دوم در صدر هستیم.
 

 شما بازی اول برابر لایپزیش را به دلیل مصدومیت از دست دادید. لطفا درباره این موضوع توضیح دهید.

“در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی برابر لایپزیش من کمی از ناحیه کمر، درد داشتم اما حالا شرایط سلامتی ام بسیار خوب است و می خواهم هر روز با تیم تمرین کنم تا نشان دهم چه توانایی هایی دارم. شرایطم در تیم روز به روز بهتر می شود.
 

 اجازه دهید درباره شرایط زندگیتان در مونیخ از شما سوال بپرسم. زندگی در اینجا چگونه است؟

“مونیخ برای من یک مکان جدید است. هنوز کامل با شرایط هماهنگ نشده ام ولی فکر می کنم چنین چیزی طبیعی باشد و کمی زمان ببرد تا با شرایط زندگی در اینجا کاملا آشنا شوم. البته هوای سرد اینجا دیگر برایم تازگی ندارد (با خنده) ولی اعتقاد دارم که فوتبال تنها مسئله مهم درباره من است و خدا را شکر می کنم که فوتبال در همه جای دنیا به یک شکل است! من در مونیخ چیز هایی که به آنها علاقه دارم را انجام می دهم و زندگی در اینجا را بسیار دوست دارم. از شرایط در بایرن مونیخ نیز بسیار راضی هستم. من همیشه دوست دارم مانند بازی برابر لایپزیش، تاکتیک هایی که در ذهن دارم را درست در زمین پیاده کنم. اگر در این کار موفق شوم برای بازی های آینده روحیه بالایی خواهم داشت.
 

هامس رودریگز

درباره مربی جدید خود، یوپ هاینکس صحبت کنید. رابطه تان با او چگونه است؟

“رابطه بسیار خوبی داریم. او بسیار با تجربه است و همیشه آرامش فوق العاده ای دارد که آن را به بازیکنان نیز منتقل می کند. همان طور که می دانید من تا به حال با مربی های با تجربه زیادی کار کرده ام هاینکس نیز یکی از آن هاست. من با او رابطه خوبی دارم و تلاش می کنم از او چیز های زیادی یاد بگیرم. اسپانیایی صحبت کردن هاینکس؟ او بسیار خوب این کار را انجام می دهد و این موضوع کار را برای من بسیار آسان کرده است.
 

می خواهم درباره اخراج کارلتو آنچلوتی صحبت کنید. آیا از آخراج او ناراحت شدید؟

“بدون شک همین طور است. کسی در بایرن مونیخ از اخراج آنچلوتی خوشحال نشد. اما چنین موضوعاتی هم بخشی از فوتبال هستند و ما بازیکنان نیز باید با آن کنار بیاییم و شرایط را درک کنیم. ما باید در چنین لحظاتی کنار هم بمانیم. از کارلتو بابت تمام چیز هایی که یادم داده است، تشکر می کنم.
 

 پست شما در تیم هاینکس کجا است؟ پیش از بازی برابر لایپزیش در این مورد با مربی چه صحبت هایی را انجام دادید؟

“فکر نمی کنم هاینکس در پست من تغییر زیادی ایجاد کند. فکر می کردم باید در بازی برابر لایپزیش نیز مانند بازی های قبل در سمت چپ بازی کنم ولی با اقداماتی که هاینکس انجام داد من به وسط آمدم و پشت سر مهاجم نوک بازی کردم. این پست را دوست دارم و می توانم آن جا هم بازی کنم.
 

 سوال آخر؛ بسیاری از مردم اعتقاد دارند که شما چون کلمبیایی هستید با هوای سرد آلمان سازگاری ندارید. در این باره توضیح دهید.

“بله همه این را می گویند. اما من به خوبی خود را برای زمستان اینجا آماده کرده ام. پوشیدن تنها یک ژاکت برای من بسیار کم بود بنابراین حالا لباس های بیشتری را می پوشم. ولی چنین مسئله هایی زیاد هم مهم نیستند من به تازگی به مونیخ آمده ام و یک سبک زندگی کاملا جدید را تجربه می کنم. کم کم به شرایط زندگی در اینجا عادت خواهم کرد. من می خواهم از زندگی در مونیخ لذت ببرم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد