وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کواسی اوکیر وریدت، اسلحه مخفی و جدید هاینکس !

کواسی اوکیر وریدت، جوانی که می تواندخیال بایرن را از بابت رفتن لوا راحت کند!  

وقتی لیست نفرات بایرن برای بازی با فرایبورگ و هامبورگ اعلام شد ، چهره ای جدید در آن لیست می درخشید ؛"جوان سیه چرده متولد هامبورگ با والدین غنایی !" شاید آن قدر ها هم این نام نا آشنا نبود ؛ وریدت در بازی ها دوستانه پیش فصل هم برای بایرن بازی کرده بود اما هیچ اعتمادی از سوی کارلو دریافت نکرده بود ؛ با مصدومیت مولر او توسط هاینکس به تیم اصلی فراخوانده شد و در تمرینات شرکت کرد ! او آن بازی (فرایبورگ) را در نیمکت سپری کرد اما در شب بازی مقابل لایپزیگ به نیمکت نشینیش پایان داد و به عنوان آخرین تعویض بایرن بجای تیاگو وارد زمین شد تا برای دقایقی هم که شده ، به هاینکس کمک کند تا بتواند در ضربات پنالتی لایپزیگ زخم خورده را شکست دهد !

.

این جواهر ۲۳ ساله دارد مزد زحماتش در تیم دوم بایرن را دریافت می کند ؛( او در ۹ بازی از ۱۰ بازی اخیرش در ریجن لیگا برای بایرن گل زده ! ) اما نقطه قوت بازی او در دربی این هفته مقابل مونیخ ۱۸۶۰ به نمایش گذاشته شد ؛ یک گل سه امتیازی که منجر به پیروزی بایرن در دربی شد.

.

او در نیمه اول وقت اضافه به بازی اومد ، درست است که او پنالتی نزد اما روحیه هایی که به اعضای تیم می داد ، در نوع خودش به عنوان یک بازیکن جوان ، بی نظیر بود !

.

 بعد از سامی کوفور مدافع سال های نه چندان دور بایرن ، وریدت به دومین بازیکن آفریقایی تبدیل شد که پیراهن بایرن را بر تن میکند.

.

با ۱.۸۷ قد وریدت یه مهاجم فیزیکی و محکم به حساب میاد ؛ او نه تنها از تمام کنندگی بالایی برخورداره ، بلکه توانایی حفظ توپ بالایی داره و بایرن میتونه باور کنه که یک جواهر دیگه بعد از مدتها کشف کرده !

.

با توجه به ناراضی بودن لواندوفسکی از بازی های پی در پی ، وریدت میتونه بایرن رُ از خرید یه مهاجم گران قیمت در تابستان معاف کنه و به یک مهره قابل اعتماد تبدیل بشه.( البته اگه مثل یولیان گرین نشه !)

.

وریدت بعد از بازی : " ‌اگر موقعی که در لیگ ۳ آلمان بازی میکردم کسی به من میگفت که روزی در بایرن بازی خواهم کرد ، قطعا او را دیوانه خطاب می کردم !"

.

پشت غنا به تو گرم خواهد شد ؛

پس بدرخش !

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد