وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: بایرن دیگر به من اعتقادی نداشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد که بایرن دیگر به او اعتقادی نداشت و به همین علت او را کنار گذاشتند. 

 

آنچلوتی پس از کسب قهرمانی بوندس لیگا در فصل اول حضورش در بایرن، در فصل دوم با کسب چند نتیجه ضعیف از هدایت تیم کنار گذاشته شد. حال او مدعی شد که دیگر کسی به او در بایرن اعتقادی نداشت و به همین علت او کنار گذاشته شد. 

او گفت:" بایرن؟ شاید آنها دیگر به من و کاری که آنجا انجام می‌دادم اعتقادی نداشتند. به نظرم، باید مدتی فوتبال را به عنوان یک بیننده دنبال کنم. به این موضوع به چشم یک فرصت نگاه می‌کنم. دوست دارم در یک پروژه حضور داشته باشم و با جدیت به کارم ادامه دهم. یک نتیجه ضعیف فشار ها را بر شما بیشتر می‌کند؛ ولی من با آرامش منتظر پیشنهادی جدید می‌مانم. عجله ای ندارم." 

آنچلوتی درباره تکنولوژی ویدیو چک گفت:" به نظرم کمی دیر اضافه شد. باید زودتر از این‌ها این اتفاق رخ می‌داد. تنها یک احمق فکر می‌کند که چنین چیزی لازم نیست. خیلی از مسائل داوری را حل می‌کند و خوشخبتانه در جام جهانی بعدی استفاده می‌شود."

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 17:18

اینم یکم بدشانسی اورد.تو رئال که بود با اینکه خوب نتیجه میگرفت ولی اخراجش کردند.تو بایرنم پارسال اونطوری رئال با کثافت از بایرن برد.دیگه امسال انگار انگیزه ای نداشت.باخت بایرن انگار دیگه عین خیالشم نبود...

saman دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 20:00

اخراج انچلوتی فقط در یک شرط ضرر ب حساب نمیومد فقط با اوردن هاینکس یا کلوپ ک با اوردن هاینکس بهترین تصمیم رو گرفتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد