وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و لایپزیکی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته دهم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال لایپزیک گذشت. در ادامه نظر باواریاییها و لایپزیکی ها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

یوپ هاینکس:

پس از بازی روز چهارشنبه مقابل لایپزیک در جام حذفی در این دیدار هم از همان ابتدا بسیار با انگیزه بازی را شروع کردیم. ما خودمان را برای این دیدار باز هم به بهترین شکل آماده نمودیم. در دیدار مقابل تیمی مانند لایپزیک اگر بعد از 14 دقیقه مقابل حریف 10 نفره بازی کنید این یک مزیت است. تیم من بازی را مدیریت کرد و هوشمندانه بازی نمود. می توانستیم گلهای بیشتری هم به ثمر برسانیم اما مهم ترین موضوع این بود که در دفاع خطری احساس نکردیم و مطمئن ظاهر شدیم، من این را خیلی دوست داشتم. اولویت ما در این بازی بسته نگه داشتن دروازه و حفظ موقعیت دفاعی تیم بود.

 

داوید آلابا:

به نظرم نتیجه عادلانه بود و اخراج بازیکن حریف به سود بایرن تمام شد. در نیمه دوم می‌خواستیم به کار خود خوب ادامه دهیم.اما چندان موفق نبودیم.خوشبختانه دروازه خود را حفظ کردیم.حالا هم می‌خواهیم در بالای جدول بمانیم و به کار خود با قدرت بیشتری ادامه دهیم.

 

جروم بواتنگ:

ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و پس از آن لایپزیگ بسرعت کارت قرمز دریافت کرد، موضوعی که البته برای حریف راضی کننده نیست. ما در نیمه اول بسیار خوب کار کردیم و دو گل به ثمر رساندیم و پس از آن بازی تمام شد. در نیمه دوم نیز با وجود برتری نفری که داشتیم خوب بازی کردیم. ما می دانیم هنوز اتفاقی رخ نداده است و همه چیز در ادامه احتمال دارد رخ دهد، اما گام بزرگی رو به جلو برداشتیم.

 

رالف هازن هوتل (سرمربی لایپزیک):

پس از دریافت کارت قرمز و گل اول آنها، کنترل بر بازی را از دست دادیم. پس از آن سعی کردیم از بازیکنان محافظت کنیم تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید، چون به آنها در بازی چهارشنبه شب نیاز خواهیم داشت. خوشحالم پس از این کار گل بیشتری دریافت نکردیم. پسران به خوبی مقاومت کردند. کارت قرمز ویلی اوربان سختگیرانه بود. تیم من با وجود نتیجه شایسته احترام است. ما بدون صرف انرژی زیادی سازمان یافته باقی مانده بودیم و دست از تلاش برنداشتیم.

 

مارسل سابیتسر (بازیکن لایپزیک):

وقتی که تیمی یک بازیکن را در نیمه اول از دست می دهد، برای حریف مهم است که پیروزی را به دست آورد. نباید اجازه رخ دادن این اتفاق را می دادیم. پس از 10 نفره شدن بازی برای ما تمام شد و ما فقط برای این دفاع می کردیم و تلاش از خود نشان می دادیم تا بیشتر گل نخوریم. تا حدودی در این کار موفق شدیم، اما چیزی برای خوشحالی کردن وجود ندارد.

 

دیگو دمه (بازیکن لایپزیک):

قطعا نگران از دست دادن کنترل بازی بودیم. پس از 10 نفره شدن و گلزنی بایرن، بازی عملا برای ما تمام شد. پس از آن تلاش خود را بیشتر کردیم تا از دریافت گل های بیشتر جلوگیری کنیم. اما وقتی بازی 2-0 شد، بازی واقعا برای ما به پایان رسید!

 

پیتر گولاچی (بازیکن لایپزیک):

پس از اینکه اوربان کارت قرمز دریافت کرد، بازی اساسا برای ما به اتمام رسید. از لحاظ فیزیکی به خوبی جنگیدیم و تلاش کردیم؛ اما از نظر ذهنی کاملا به چالش کشیده شده بودیم. ما به خوبی دفاع کردیم و برای مدتی توانایی های خودمان را نشان دادیم. حالا باید برای بازی با پورتو به سرعت آماده شویم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد