وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 2 - 0 لایپزیک: بازگشت باواریایی ها به صدر جدول

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 لایپزیک را شکست بدهد و به صدر جدول بوندس لیگا برگردد.   

در روزی که لایپزیک حدود 80 دقیقه را 10 نفره بازی کرد، شاگردان یوپ هاینکس توانستند به روند نتایج خوب شان ادامه بدهند و به لطف شکست امروز دورتموند، به صدر جدول بوندس لیگا برگردند. 

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی چند موقعیت خوب روی دروازه هم داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

در دقیقه 13 بود که داور بعد از اعلام خطای اوربان روی آرین روبن، از ویدئوچک استفاده کرد و در نهایت یک کارت قرمز مستقیم به بازیکن لایپزیک نشان داد تا این تیم 10 نفره شود. 

بایرن از این برتری نفری استفاده کرد و تنها 6 دقیقه بعد به گل اول رسید. روی حرکت خوب روبن و ارسال او به مقابل دروازه حریف بود که خامس رودریگس با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازیکنان لایپزیک پیش کشیدند و چند موقعیت پیاپی روی دروازه بایرن به وجود آوردند اما نتوانستند از هیچ یک از آنها استفاده کنند.

در مقابل بایرنی ها که در دقایق پایانی این نیمه بار دیگر بر بازی مسلط شده بودند، در دقیقه 38 به گل دوم رسیدند. روی پاس در عمق عالی از خاوی مارتینز بود که لواندوفسکی با دروازه بان حریف تک به تک شد و توانست حساب کار را 2-0 کند. 

در دقایق پایانی این نیمه لواندوفسکی مصدوم شد تا هاینکس مجبور شود ویدال را به جای او به زمین بفرستد. در نهایت این نیمه با همان دو گل به پایان برسد. 

بایرن نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و می توانست خیلی زود به گل سوم برسد اما ضربات تیاگو و ویدال، راهی به چهارچوب دروازه حریف نداشت. 

بایرنی ها به لطف یک بازیکن بیشتر، برتری شان را حفظ کردند و چندین فرصت گلزنی دیگر هم روی دروازه حریف به وجود آوردند اما در نهایت هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان رسید.

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین شنبه 6 آبان 1396 ساعت 22:26

من بازی و ندیدم ( به لطف صدا و سیما) اما باز هم میدنم خوب بازی کردن چون مربی مثل هاینکس دارم امیدوارم این روند تا بالا بردن جام cl ادامه بدیم

حمید شنبه 6 آبان 1396 ساعت 22:46

یه لطیفه تعریف بکنم؟
انجلوتی

مانو روبری شنبه 6 آبان 1396 ساعت 23:14

خداکنه لوا کاریش نشده باشه فقط
تیم خیلی خوب بود

babak_bavaria شنبه 6 آبان 1396 ساعت 23:50

به هاینکس ایمان داشتم ولی فکر نمیکردم توی چند هفته اینجوری بشیم!!!تنکس یوپ

افن برگ یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 00:16

خامس اگه فیکس باشه بهترین میشه خدایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد