وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هازن هوتل: تیمی که در دورتموند پیروز شده است از بازی در مونیخ نمی ترسد!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی لایپزیک از بازی تیمش برابر بایرن مونیخ می گوید. 

 

هازن هوتل در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر بایرن مونیخ حاضر شد.

به گزارش اشپورت آینس، تیم های بایرن مونیخ و لایپزیک فردا (شنبه) از سری مسابقات هفته دهم بوندس لیگا به مصاف هم خواهند رفت. رالف هازن هوتل سرمربی تیم لایپزیک در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر بایرن مونیخ درباره بازی صحبت کرده است.
او ابتدا درباره بازی برابر بایرن مونیخ گفت:

“بازی قبلی که دو تیم برابر یک انجام دادند، بسیار جذاب و جالب بود. ما منتظر دیدار دوباره با تیم بایرن مونیخ هستیم. بازیکنانمان به سرعت ریکاوری کرده اند و برای این بازی آماده شده اند. بازی برابر بایرن مونیخ شرایط آماده سازی تیم را برای ما کمی آسان تر کرده است. به خوبی خود را برای یک دیدار سخت آماده کرده ایم. به چنین دیدار هایی برای پیشرفت نیاز داریم. تیمی که در دورتموند پیروز شده است از بازی در مونیخ نمی ترسد. امیدوارم در آخر هفته، بازی را انجام دهیم که همه را تحت تاثیر قرار دهد. می دانیم که 90 دقیقه سخت را در آلیانز آرنا پیش رو داریم ولی ما به توانایی های خود ایمان داریم و می دانیم که می توانیم به سخت ترین حریف برای بایرن مونیخ تبدیل شویم.
 

این مربی در ادامه درباره مصدومان تیمش گفت:

“ایلسانکر به دلیل مشکلی که انگشت پایش دارد مدتی در دسترس نخواهد بود ولی شرایط بروما بهتر است او احتمال دارد به این بازی برسد البته هنوز چیزی معلوم نیست و در جلسات تمرینی آینده معلوم خواهد شد که او به این دیدار خواهد رسید یا نه. به احتمال فراوان وی برای بازی برابر پورتو در لیگ قهرمانان آماده باشد.
 

 هازن هوتل درباره عملکرد درخشان گولاچی دروازه بان تیمش نیز گفت:

“از نمایش های درخشان او راضی هستم و کمی هم شگفت زده شده ام! او با تلاش بسیاری که کرده موفق شده است به این سطح بالا برسد.
 

این مربی در آخر در جواب درباره اینکه قراردادش را با لایپزیک تمدید خواهد کرد یا خیر، گفت:

“بدون شک این موضوع در برنامه هایم قرار دارد ولی فکر کردن درباره این موضوع در اولویت های آخر برنامه هایم است! می دانم که باید درباره این موضوع فکر کنم ولی هیچ عجله ای برای انجام این کار ندارم.
 

شایان ذکر است این مربی تا پایان سال 2019 با تیم لایپزیک قرارداد دارد. از او به عنوان یکی از گزینه های سرمربی گری بایرن مونیخ در فصله آینده نام برده می شود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد