وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و لایپزیکی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در مرحله دوم جام حذفی آلمان از سد تیم فوتبال لایپزیک گذشت. در ادامه نظر باواریاییها و لایپزیکی ها را درباره این دیدار می خوانید.  

 

 

یوپ هاینکس:

ما می خواستیم به مرحله بعد راه پیدا کنیم و این کار را انجام دادیم. ضربات پنالتی همیشه دشوار است اما بازیکنان ضربات خود را به خوبی تبدیل به گل کردند و اسون هم خوب کار کرد. ما چند روز بعد دوباره مقابل لایپزیش بازی داریم ولی این بار بازی در زمین ما خواهد بود. به نظر ما باید شنبه بهتر بازی کنیم و گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

 

آرین روبن:

بازی بسیار سختی را انجام دادیم. بازی سطح بسیار بالایی داشت. در دو سوی میدان، دو تیم قدرتمند حضور داشتند. بازی سرعتی و پر برخوردی را شاهد بودیم. با وجود یک بازیکن بیشتر در زمین، گل اول را دریافت کردیم ولی خوشبختانه توانتسیم بازی را مساوی کنیم. بعد از به ثمر رساندن گل مساوی، فرصت های زیادی را از دست دادیم. فکر می کنم کمی هم بد شانس بودیم. هاینکس، بسیار خوب ما را برای این بازی آماده کرده بود. می دانستیم که او از ما چه انتظاراتی دارد. در نیمه اول بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم مخصوصا زمانی که توپ را در اختیار نداشتیم و می خواستیم تیم حریف را با پرس کردن تحت فشار قرار دهیم. موقعیت های بسیار خوبی برای گلزنی داشتیم ولی متاسفانه مرتکب اشتباهات زیادی می شدیم و آن ها را از دست می دادیم. فرصت هایی را که از دست می دهید دیگر بر نخواهند گشت!
 
کینگزلی کومان: از کار با هاینکس لذت می برم؛ لایپزیش عالی بازی می کند

 

اسون اولرایش:

بسیار خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم. مهار پنالتی ورنر؟ این مسئله برای من بسیار لذت بخش است ولی بدون شک برا تیمو (ورنر) آزار دهنده است. فوتبال همین است! زمانی در تمرینات اشتوتگارت کنار هم بازی می کردیم. دروازه بانان ما همیشه پنالتی ها را تحلیل می کردند!
  

یاشوا کیمیش:

ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم. باید قبل از کشیدن کار به ضربات پنالتی پیروز می شدیم!
 

کارل هاینس رومنیگه:

همان مسابقه ای شد که انتظارش می رفت. شاهد مسابقه ای عالی بودیم. با مهار دروازه بان ما روی پنالتی حریف، در نهایت این ما بودیم که تیم خوش شانس تر بودیم. ما در نیمه نخست وقت های اضافی فرصت های بسیار زیادی داشتیم و می توانستین همان موقع کار را تمام کنیم. هر دو تیم نبرد بسیار خوبی داشتند.

 

رالف هازن هوتل (سرمربی لایپزیک):

با سربلندی زمین بازی را ترک کردیم. تا دقیقه 55 بازی عالی بود. کارت قرمز بازی را به ما تحمیل کرد و دیگر نتوانستیم به لحاظ تاکتیکی کار زیادی  انجام دهیم و مجبور بودیم با مبارزه، تلاش بیشتر و اشتیاق بازی ادامه دهیم. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند اما پاداش آن را دریافت نکردند. تماشاگران یک فوتبال عالی و تلاشی قهرمانانه از بازیکنان ما دیدند. دلیل اخراج کیتا را نفهمیدم. بازی بسیار خوبی بود اما داور در سطح این بازی نبود. بازی مقابل بایرن مونیخ به طور معمول سخت است، و با یک نفر کمتر مقابل آن ها کار بسیار سخت تر می شود. تمامی اتفاقات بازی برعلیه ما بودند. کیتا قبل از اخراج تنها دو خطا مرتکب شده بود. داور چه کاری انجام داد؟ دو خطا از کیتا و اخراجش.

 

پیتر گولاچی (دروازه بان لایپزیک):

فرصت خوبی بود که خود را ثابت کنیم و حرکتی از خود نشان دهیم. ستاره های بایرن بسیار خوب کار کردند ولی باید شنبه (6 آبان) دوباره شانس خود را مقابل بایرن مونیخ امتحان کنیم!

  

امیل فورسبرگ (بازیکن لایپزیک):

امشب نشان دادیم که می توانیم با یک بازیکن کمتر هم مقابل تیمی مانند بایرن مونیخ بازی کنیم. بسیار تلاش کردیم اما در نهایت تلاش ما برای پیروزی برابر آنها کافی نبود!

 

ویلی اوربان (بازیکن لایپزیک):

طبیعی است که نا امید شده باشیم. کنار رفتن از جام حذفی در این مرحله بسیار تلخ است ولی با این وجود می توانیم بابت عملکردمان به خود افتخار کنیم.

  
مارسل سابیتزر (بازیکن لایپزیک):

ما با قدرت و رو به جلو بازی کردیم و به مدت 120 دقیقه برای کسب نتیجه جنگیدیم! فکر می کنم در یک سطح یکسان ظاهر شدیم.

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 16:09

بچه هابرید شبکه سه یاورزش اعتراض کنید شاید بازیهای بایرن را پخش کنند

جواد پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 18:44

بچه ها دیگه خیلی مسخره شده
شنبه ساعت 8 بازی چلسی بورنموث رو نشون میده به جای بایرن
شبکه سه هم نشون نمیده
کلا فکر نکنم بازیا بایرنو دیگه نشون بدن
جملمو خلاصه بگم "خاک بر سرشون"

حسن بایرن پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 21:38

دوستان اون موقعی که داشتن رای گیری میکردن بین طرفدارای تیم های مختلف ...ما ششم شدیم...طرفدارای دورتمند از ما بیشتر بودن...هم تو کانال رای گیری کردن هم تو برنامه زنده

واس این رای گیری کردن که بیان واس تیم هایی که طرفدار بیشتر داره بازی زنده نشون بدن
مقصر ماییم

الانم همه کاربرای این سایت جمه بشین به شبکه ورزش درخواست بدین..که مشکل حل شه...

به نظرم مدیر یه پست واس این قضیه بزار

البر پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 21:41

سلام ودرود.کلا صدا و سیمای اینجا جزو کاسه لیسای تیمای انگلیسی و اسپانیای حساب میشن.بایرن و المان عزیز خاری هستند در چشمانشون.برن پاچه خواری گاو چرونارو بکنن.اونارو چه به درک فوتبال.

حسن بایرن پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 21:52

نه داداش تا دیروز لیگ انگلیس اصلا پخش نمیشد...بعد از اون نظرسنجی کلا اینطوری شد...

البر پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 22:45

پارسال چی سال قبلش چی و سال های قبلش به جز اون سالی که هتریک کردیم.یادم نمیره چند با بازی بایرن که خودشون گفتن پخش میکنن پخش نکردن.تا اونجای که یادم میاد سال پیشم بازیهای انگلیس پخش میکردن.حتی ایتالیارو بیش از المان.به هر حال گور باباشون خدا برکت بده به پخش انلاین.حداقل اینجور صدای یه مشت مثلا گزارش گر رو مخ و عقده ای نمیشنویم

فرزاد پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 23:16

فکر نکنم پخش بازی ها ربطی به میزان رای مردم داشته باشه، بیشتر سلیقه گزارشگرها و صدا و سیما است، درسته که تعداد تماشگرهای بارسا و رئال و منچستر تو ایران از بایرن بیشترن ولی خداییش آدم از فوتبال زده میشه وقتی هر هفته بازی های بارسا و رئال میبینه. جالبه خود صدا و سیما بازی های حساس لیگ جزیره رو نشون نمیده ولی بازی های که تیمها با بازیکنان ذخیره استفاده میکنن(جام اتحادیه) رو نشون میده. گزارشگرهای صدا و سیما تقریبا همه طرفدار رئال و بارسا و لیورپول هستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد