وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

امین حارث: با وجود پیشنهاد بایرن مونیخ، تصمیم گرفتم به شالکه بپیوندم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، امین حارث، هافبک جوان باشگاه شالکه توضیح می دهد که چگونه تصمیم گرفته به بایرن مونیخ نرود و شالکه را انتخاب کند. 

 

به نقل از SportBild، هافبک 20 ساله در خصوص این مسئله بیان کرد:

“این درست است که بایرن مونیخ خواهان من بود. طبیعی است وقتی یک باشگاه بزرگ خواهان شما می شود، به پیشنهادشان فکر می کنید. اما پس از آن از خود می پرسید آیا این انتقال بهترین تصمیم برای پیشرفت شماست؟ من در نهایت به این نتیجه رسیدم که شالکه و پروژه اش برای من مناسب تر است. فکر می کنم در شالکه بتوانم بیشتر فرصت بازی پیدا کنم و در نهایت این مسئله امسال رخ داده است.
 

وی تصریح کرد:

“به عقیده من، بوندس لیگا بهترین لیگ جهان برای رشد بازیکنان جوان است زیرا از لحاظ فنی، تاکتیکی و فیزیکی شما به چالش کشیده شده و همیشه در استادیوم های پر از تماشاگر بازی می کنید.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد