وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گوتسه: دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از یک مصدومیت طولانی، ماریو گوتسه به میادین بازگشته است و در خصوص فرمش و تیم ملی آلمان به صحبت می پردازد. 

 

ماریو گوتسه، پس از مشکل متابولیسمی طولانی که گرفتارش شده بود دوباره به فرم خوب خود بازگشته است و در این خصوص احساس خوبی دارد.

این بازیکن که گل پیروزی آلمان در فینال جام جهانی را به ثمر رساند در مصاحبه با بیلد گفت:

“به شخصه، اکتبر تا این جا برای من خیلی خوب پیش رفته است. دوباره احساس بسیار خوبی در زمین دارم. بالاخره، دوباره به آمادگی کامل رسیده ام. حالا می خواهم که در تیم مسئولیت پذیر باشم و می دانم می توانم انجامش دهم. تیم این اعتماد به نفس را به من می دهد.
 

در بازی مقابل ماگدبورگ، بوش به گوتسه استراحت داد. او با نمایش های خوبی که داشته، امیدوار است دوباره به تیم ملی دعوت شود. وی 62 بازی ملی در کارنامه دارد و 17 گل نیز به ثمر رسانده است. او که در آخرین بازی ملی اش در روز 15 نوامبر 2016 در شهر میلان، در مقابل ایتالیا به میدان رفت، حالا می تواند در بازی مقابل انگلستان به بازی های ملی بازگردد. او در این خصوص گفت:

“طول می کشد که در ترکیب اصلی بازی کنم اما من دوست دارم که به تیم ملی دعوت شوم. به هر صورت تصمیم با سرمربی است.
 

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، در خصوص گوتسه گفت:

“از پیشرفت او راضی ام.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
FC BAY چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 15:56

چقدر خوبیم ما
گوتزه با این سن کم باید برای بازی تو تیم ملی التماس کنه.
خدایا این روزها رو از ما نگیر
ولی جام جهانی داستانش فرق میکنه و نیاز به تجربه داره اونجاس که بازیکنی مثله گوتزه ارزشهاش رو نشون میده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد