وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سه بازیکن مصدوم بایرن به دیدار با لایپزیک می رسند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سه بازیکن آسیب دیده ی بایرن می توانند در دیدار فردا شب برابر لایپزیک به میدان بروند.  

هوملس، کومان و مارتینز سه بازیکن بایرن بودند که به سبب آسیب دیدگی حضورشان در دیدار با لایپزیک در هاله ای از ابهام قرار داشت. هوملز و کومن در جریان دیدار اب هامبورگ و مارتینز از 10 روز قبل دچار اسیب دیدگی شده بودند.

اما به گفته ی هینکس این بازیکنان مشکلی برای دیدار فردا نخواهند داشت و همراه تیم به لایپزیک سفر می کنند:"هوملز مشکلی در مچ پایش داشت که البته جدی نبود و می تواند فردا از شروع به میدان برود.مارتینز هم با ما به لایپزیک خواهد آمد اما از بازی کردن وی هنوز مطمئن نشده ایم. کومن نیز در زانویش دچار کوبیدگی شده بود که درمان شد و می تواند به میدان برود. وی بازیکن جوانیست که نزد من ارزش بالایی دارد.او هنوز بالغ نشده و باید به کسب تجربه و تطابق با تیم و شرایط بازی ادامه دهد. با این حال هموازه از بازی اش لذت می برم."

هینکس در مورد مصدومیت مولر نیز گفت:"طبیعتا نبود او فقدان بزرگیست. چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد و باید به آن ها عادت کرد. من مشتاقانه منتظر بازگشت او پس ا ز سه هفته هستم."

با این حال خامس رودریگز اما نمی تواند بایرن را در بازی فردا شب همراهی کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد