وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تولیسو: تمام تلاشم را برای حضور در ترکیب انجام دادم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کورنتین تولیسو گلی ارزشمند برای بایرن مونیخ به ثمر رساند.  

بایرن مونیخ در هفته نهم بوندس لیگا و در حالی که هامبورگ حدود 50 دقیقه 10 نفره بازی کرد به زحمت و با تک گل کورنتن تولیسو این تیم را شکست داد. تولیسو پس از بازگشت هاینکس فرصت چندانی برای حضور در میدان به دست نیاورده بود اما در این بازی از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و تک گل سه امتیازی تیمش را هم به  ثمر رساند.

تولیسو درباره بازی با هامبورگ گفت:

“قبل از شروع بازی نتیجه بازی دورتموند را دیدیم و می دانستیم که فرصت رسیدن به آن ها در صدر جدول را داریم. از اینکه توانستم با گلم به تیم کمک کنم خوشحالم. ما بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب داریم و بسیار سخت است که هر بازی بتوانی از ابتدا در ترکیب قرار بگیرید.
 

“برای من حضور آنچلوتی یا هاینکس یک دغدغه نیست. من همیشه در تمرینات سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و تا جایی که بتوانم بیشتر در بازی ها حضور داشته باشم. من در دو بازی گذشته روی نیمکت حضور داشتم. من تسلیم نشدم و در تمرینات با تمام توان کار کردم و خوشحالم که امروز بازی کردم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد