وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هامبورگ 0 - 1 بایرن مونیخ؛ بایرن با هاینکس به دورتموند رسید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شاگردان یوپ هاینکس در ادامه روند نتایج درخشان خود با برتری مقابل هامبورگ در فولکس پارک، برای بالانشینان خط و نشان کشیدند.  

تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از برکناری کارلو آنچلوتی و برسر کار آمدن مجدد یوپ هاینکس برای چهارمین بار، هفته گذشته با قدرت مقابل فرایبورگ و سلتیک ظاهر شده و موفق به کسب دو پیروزی پرگل پنج بر صفر و سه بر صفر شد. باوارایی ها در حالی این هفته در یک دیدار دشوار به مصاف هامبورگ در ورزشگاه فولکس پارک می رفتند که تیم مقابل هفته گذشته دیدارش مقابل ماینتس را واگذار کرده و به دنبال کسب پیروزی خانگی در این دیدار بود. دیدار دو تیم برخلاف انتظارات، سرد و کسل کننده پی گیری شد. در ابتدا و به دلیل مزیت میزبانی، شاگردان گیزدل بازی را بهتر آغاز کرده و در دقیقه سوم مسابقه این فرصت را داشتند که دروازه بایرن مونیخ را باز کنند ولی شوت پای چپ آندره هان توسط سنگربان باوارایی ها مهار شد. پس از این فرصت، بازی بیشتر در میانه های میدان دنبال می شد که کینگزلی کومان در دقیقه 25 نخستین فرصت گلزنی جدی بایرن مونیخ را خلق کرده گرچه ضربه اش توسط مدافعین حریف دفع شد. مهمترین اتفاق نیمه نخست، با اخراج گیدون یونگ از هامبورگ در دقیقه 39 بازی رخ داد تا شاگردان گیزدل ادامه کار را ده نفره دنبال کنند. با تداوم این روند، نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی با نتیجه تساوی به پایان رسید.


نیمه دوم با توجه به ده نفره شدن تیم میزبان، فرصت حمله و تهاجم برای بایرن مونیخ مهیا شد. شاگردان یوپ هاینکس با سیمایی تهاجمی پا به میدان گذاشته و موفق شدند در دقیقه 52 مسابقه با ضربه دقیق تولیسو از رقیب خود پیش افتند. پس از به ثمر رسیدن گل، عطش باوارایی ها برای گلزنی کمی فروکش کرده و شاگردان هاینکس میدان داری و در اختیار گرفتن توپ و میدان را در دستور کار خود قرار دادند. با این وجود، تیم هامبورگ در چند صحنه، به دروازه بایرن مونیخ نزدیک شده و یک بار نیز با ضربه سر پاپادوپولوس خطرساز شدند. بازی در ادامه کند پیش می رفت که کینگزلی کومان در دقیقه 67 روی پاس تیاگو ضربه ای را روانه دروازه حریف کرد که با واکنش سنگربان هامبورگ مواجه شد. با این موقعیت، کمی یخ بازی آب شد و شاگردان هاینکس از ترس از دست رفتن پیروزی، به دنبال گل دوم و تثبیت کننده پیروزی خود، بر روی دروازه رقیب خیمه زدند. از سوی دیگر بازیکنان هامبورگ نیز با توجه به خستگی، رو به بازی خشونت آمیز آورده و به دفاع پرداختند. تیاگو آلکانترا در این حد فاصل، یک ضربه بسیار زیبا روانه دروازه حریف کرد که با بدشانسی به تیرک دروازه اصابت کرد. در دقیقه 77 مسابقه، ارسال مواج روبن با ضربه سر خطرناک هوملس از کنار دروازه بیرون رفت. در دقیقه 82 مسابقه، تیر دروازه هامبورگ برای دومین بار مانع از فروپاشی دروازه میزبان شده و در ادامه نیز با حرکت های خوب روبن و کومان چند فرصت دیگر برای بازیکنان بایرن خلق شد که با بدشانسی موفق به استفاده از این موقعیت ها نشدند تا این دیدار با تک گل تولیسو به پایان برسد.

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
milad شنبه 29 مهر 1396 ساعت 21:56

نه به اون موقع که زمان کارلتو به زور موقعیت ایجاد می کردیم..

نه به الان که این همه داریم ایجاد می کنیم ولی یکی میزنیم !!!

مانو روبری شنبه 29 مهر 1396 ساعت 22:33

از هر چی حرف و حدیث بگذریم
سخن دریاره کومان زیبا تر است

Arash شنبه 29 مهر 1396 ساعت 23:11

In vasat faqat ykio yadetun raft
Sule!
Hich harfi bara goftn nzasht vaqn heyfe ag bkhad nimkat neshin bshe
Tu defa hm az hummels hm az boa hiiichi kam ndare tu in sen

محمد شنبه 29 مهر 1396 ساعت 23:35

تبریک به تمام بایرنیها نیمه دوم عالی بازی کردیم وکم کمش میتونستیم پنج تابزنیم که نشد امیدوارم مصدومیت مولر جدی نباشه وزودبرگرده

Bm شنبه 29 مهر 1396 ساعت 23:41

james enghad bad bud k zud taviz shod bade ye nime? nadidam bazi ro

پیمان یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 10:49

کومان عالیه، امیدوارم بتونه جای هموطنش ریبری بزرگ رو پر کنه

محمد یحیی یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 10:59

عجب استارتایی میزنه این کومان فوق العادس اگه بخواد اینجوری زیبا بازی کنه حتما طرفداران بایرن یه لقب خوب واسش میزارن به هر صورت تبریک میگم به پیروزی بایرن بازی بعدی در آلیناز وبایرن باید در زمین خودش گل های بیشتری بزنه تا بره صدر جدول الآن دورتموند 3 گل تفاضل گلش از بایرن بهتر بایرن باید حتما تو آلیناز بازی رو پرل گل ببره این واسه روحیه بازیکنان هم عالیه البته قبل اون یه بازی حساس با لایپزیک داریم تو جام حذفی که امیدوارم بایرن پیروز میدان بشه و همچنان هاینکس به روند رکورد شکنی هاش ادامه بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد