وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دروازه بان سابق مانشافت: شک دارم که نویر قدرت سابق خود را به دست آورد؛ استفاده از تر اشتگن ریسک بالایی نخواهد داشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولی اشتاین نسبت به مصدومیت مانوئل نویر خوشبین نیست.  

 

مانوئل نویر سنگربان توانمند تیم ملی آلمان با مصدومیتی شدید مواجه شده است. به گزارش وبسایت Goal، اولی اشتاین 62 ساله، سنگربان سابق آینتراخت فرانکفورت که در آلمان غربی برای مانشافت به میدان رفته است درباره بازگشت مانوئل نویر به میادین می گوید:

” شک دارم که آیا نویر می تواند برای رقابت های جام جهانی دوباره آماده شود زیرا که مصدومیت او دو بار تکرار شده است. به واسطه همین موضوع من نسبت به بازگشت قدرتمند او همانند گذشته کمی تردید دارم. از دست دادن او برای یواخیم لوو اتفاق بزرگی خواهد بود. اما در حال حاضر تر اشتگن در بارسلونا نمایش های خوبی داشته و استفاده از او در جام جهانی ریسک بالایی نخواهد داشت.
 “

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
پیمان کان شنبه 29 مهر 1396 ساعت 07:24

منم همیشه از همین میترسم
ولی هیچوقت تا حالا به زبون نیاورده بودم

حمید شنبه 29 مهر 1396 ساعت 08:18

نویر وقتی تو شالکه بود هم همین مشکل براش پیش اومده بود.ولی خیلییی قوی تر از اونیه که بخاد سست بشه❤❤❤❤

مسعودآلمانی-رئالی شنبه 29 مهر 1396 ساعت 21:13

نویربهترین دروازبان تاریخ هس موقعی نویرتوی دوازه هس آلمان12نفرهست.فقط نویر

Archnemati شنبه 29 مهر 1396 ساعت 23:33

میاد و‌دهن همتونو میبنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد