وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گزارش کوتاه TZ از تمرینات بایرن مونیخ؛ صحبت های مکرر هاینکس با هامس رودریگز

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تمرینات باوارایی ها امروز (یک شنبه) نیز برگزار شد.  

بازیکنانی که دیروز (شنبه) مقابل فرایبورگ بازی نکرده بودند، امروز (یکشنبه) به تمرین کردن پرداختند و بازیکنان دیگر مشغول ریکاوری شدند.

به گزارش TZ، به غیر از برنات و نویر همه بازیکنان بایرن مونیخ در تمرینات امروز (یکشنبه) حضور داشتند. حتی خاوی مارتینز که در بازی مقابل فرایبورگ، مصدوم شده بود نیز به تمرینات آمده بود تا نظاره گر تمرین هم تیمی هایش باشد.

خاوی مارتینز
آرتورو ویدال که قبلا به دلیل کشیدگی ماهیچه ران پای چپ خود در تمرینات بایرن مونیخ حاضر نمی شد و حتی بازی مقابل فرایبورگ را نیز از دست داده بود امروز به تمرینات برگشت. به نظر می رسد این بازیکن برای بازی مقابل سلتیک در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آماده باشد.

آرتورو ویدال
شاید مهم ترین موضوع تمرینات امروز تیم بایرن مونیخ صحبت های مکرر یوپ هاینکس مربی این تیم با هامس رودریگز باشد. با اخراج کارلو آنچلوتی از تیم، شایعات زیادی درباره ناراضی بودن این بازیکن از شرایطش در بایرن مونیخ و احتمال جدایی اش از بایرن مونیخ در زمستان یا تابستان آینده به گوش می رسد. امروز (یکشنبه) یوپ هاینکس مدام با این بازیکن در حال صحبت کردن بود. به نظر می رسد هاینکس به هامس اعلام کرده است که روز چهارشنبه (26 مهر) این بازیکن باید در بازی مقابل سلتیک از ابتدا به میدان برود.

هامس رودریگز - یوپ هاینکسهامس رودریگز - یوپ هاینکس

در ادامه بازیکنانی که مقابل فرایبورگ، بازی کرده بودند به داخل زمین آمدند و بعد از دقایقی دویدن، به تمرینات اضافه شدند تا برای لحظاتی با دیگر بازیکنان تیم مشغول تمرین کردن شوند.

تمرینات بایرن مونیخ

بایرن مونیخ روز چهارشنبه (26 مهر) باید در دیداری حساس از سری مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مهمان تیم سلتیک باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 13:10

دوست عزیز هاینکس گفته که خامس از اول بازی میکنه خواهشا ترکیب بالا راعوض کن

FC BAY دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 15:16

باو این بچه فقط مشکله روحی داره یه دختر آلمانی دو زبانه براش جور کنن که بتونه اسپانیولی حرف بزنه و با فرهنگ آلمانی آشنا بشه بقیه ش حل میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد