وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: نقش کاپیتانی را دوست دارم؛ می خواهم بازیکن کامل تری شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یاشوا کیمیش یکی از باثبات ترین بازیکنان بایرن مونیخ در این فصل بوده است. 

 

یاشوا کیمیش سرانجام توانست جایگاهی ثابت در ترکیب بایرن مونیخ به دست آورد و اکنون با خداحافظی فیلیپ لام تبدیل به انتخاب اول برای دفاع راست در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان شده است.

کیمیش تا اینجای فصل در تمامی بازی های تیم ملی و باشگاه حضور داشته و یکی از تنها بازیکنان بایرن مونیخ است که عملکردی خوب در این فصل داشه است. کیمیش روز جمعه به عنوان بازیکن برتر ماه سپتامبر بایرن مونیخ انتخاب شد.

کیمیش در مصاحبه ای درباره وضعیت کنونی تیم و آمدن یوپ هاینکس گفت:

“باشگاه، سرمربی و ما بازیکنان درک کرده ایم که برای بازگشت به مسیر اصلی باید بعضی چیزها را تغییر دهیم. من در این فصل در تمامی دقایق ممکن بازی کرده ام و می خواهم به این روند ادامه دهم. سومین فصل حضورم در بایرن مونیخ را پشت سر می گذارم و در 22 سالگی سابقه کار با سرمربیانی چون پپ گواردیولا، کارلو آنچلوتی و یوپ هاینکس را داشته ام و این عالی است.
 

“یوپ هاینکس در جریان تمرینات دو بار پیش من آمد و به من توصیه کرد که دو جنبه از بازی ام را بهتر کنم. می خواهم سلسه مراتب تیم را یکی پس از دیگری بالا بروم. اعتقاد دارم که با عملکردم در تیم به رسمیت شناخته شده ام و وضعیت بهتر و بالاتری در تیم پیدا کرده ام.
 

بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی:

“لحظه ویژه ای بود. رویای بچگی من بازی برای تیم ملی بود و به آن بسیار افتخار می کنم. در تیم های جوانان کاپیتان بودم. نقشی است که آن را دوست دارم. کاپیتان بودن به این معنی است که از اعتبار بالایی برخوردار هستید. من برای بیان نظراتم در زمین نیازی به بازوبند کاپیتانی ندارم. من 22 سال سن دارم و می خواهم چیزهای جدید یاد بگیرم. چیزهایی که قبلا ندیده ام و یادگیری آن ها باعث شود تبدیل به بازیکن کامل تری شوم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد