وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ادعای ESPN: بایرن مونیخ گریزمان را برای جانشینی لواندوفسکی می خواهد!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد باشگاه بایرن مونیخ در تلاش است تا گریزمان را به مونیخ بیاورد. 

 

به گزارش espn، آنتوان گریزمان در حال حاضر یکی از مهم ترین مهره های تیم آتلتیکو مادرید محسوب می شود. به نظر می رسد با بازگشت دیگو کوستا به تیم آتلتیکو مادرید، این باشگاه در صورت دریافت پیشنهادی خوب برای بازیکن فرانسوی خود حاضر به مذاکره خواهد بود. مهاجم فرانسوی در تابستان پیشنهادات زیادی را از تیم های مختلف دریافت کرد اما به دلیل محرومیت تیمش از بازار نقل و انتقالات در مادرید ماندگار شد. به نظر می رسد بایرن مونیخ می خواهد در همین زمستان برای جذب گریزمان اقدام کند. طبق گفته برخی از منبع ها قیمت آنتوان گریزمان 100 میلیون یورو است. بنابراین باشگاه بایرن مونیخ برای جذب این بازیکن باید رکورد نقل و انتقالات خود را بشکند.

شایان ذکر است دو روز قبل (چهارشنبه) بیلد نیز ادعا کرد که لواندوفسکی همچنان رویای بازی در تیم رئال مادرید را در سر دارد و می خواهد از بایرن مونیخ جدا شود. این بازیکن همچنان به یادگیری زبان اسپانیایی ادامه می دهد تا فصل آینده راهی مادرید شود. این در حالی است که او در مصاحبه های اخیرش احتمال جدایی از بایرن مونیخ را رد کرده است.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
افن برگ شنبه 22 مهر 1396 ساعت 00:18

اگه بیاد خوبه ولی نه جای لواندوفسکی..بلکه کنار لواندوفسکی....الان بایرن به بازکنهایی مثل دیبالا و گریزمان و هازارد نیاز داره تا جای روبن و ریبری رو پر کنن..البته هیچکس روبری نمیشه

hamed شنبه 22 مهر 1396 ساعت 09:01

خیلى ازش بدم میاد.

Amir شنبه 22 مهر 1396 ساعت 10:28

بازیکن خوب و مفیدیه .... اما نه جای لوا
میتونه جای ریبری رو بگیره
نباید لوا رو از دست بدیم ...

مهدی یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 18:18

از دست دادن لواندووسکی مثل از دست دادن کروس به بایرن ضربه بدی میزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد