وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویدال از تصمیم برای خداحافظی از بازی های ملی منصرف شد: شیلی، تو را در نبرد بعدی ملاقات می کنم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی تیم بایرن مونیخ از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از بازی های ملی منصرف شد و با انتشار متنی احساسی، از ادامه همکاری اش با تیم ملی خبر داد. 

 

او در حالی که با انتشار متنی در توئیتر خود، خبر از خداحافظی از تیم ملی داده بود، ساعاتی پیش با انتشار متنی دیگر از تصمیم خود بازگشت. آرتورو در نامه جدید خود، بازیکنان شیلی را دسته ای از جگنجویان خطاب کرده است و از همراهی با آن ها، افتخار می کند. در قسمت هایی از این نامه آمده است:

“شیلی، یک گروه است که از جنگجویان تشکیل شده. از اینکه در این گروه هستم، احساس افتخار می کنم. نمی خواهم این گروه را ترک کنم. هر زمان که آن ها من را دعوت کنند، من برای حضور در تیم ملی آماده خواهم بود. یک جنگجو می تواند گریه کند، بترسد یا ناامید شود اما تا روزی که جانش را از دست می دهد، هیچ گاه نمی تواند تسلیم شود. به جلو حرکت کن شیلی! تو را در نبرد بعدی ملاقات خواهم کرد!

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد