وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ادعای بیلد: بایرن مونیخ دروازه بان جدیدی را جذب نخواهد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد اسون اولرایش گزینه اول یوپ هاینکس برای جانشینی مانوئل نویر است.  

به گزارش بیلد، بایرن مونیخ این روز ها با مشکل نبود یک دورازه بان مطمئن در درون دورازه خود، دست و پنجه نرم می کند. مانوئل نویر پس از مصدومیت های پیاپی باید حداقل تا نیم فصل از میادین دور باشد ولی بعضی از رسانه ها اعتقاد دارند که این دروازه بان بیشتر از سه ماه مصدوم خواهد بود.

بنابراین طی روز های گذشته شایعات زیادی درباره جذب یک دورازه بان جدید از سوی بایرن مونیخ در رسانه های مختلف به وجود آمده است اما به نظر می رسد یوپ هاینکس سرمربی جدید باواریایی ها می خواهد همچنان به اسون اولرایش، گلر آلمانی تیمش اعتماد کند و وی را به صورت ثابت در درون دروازه تیم خود قرار دهد.

طی تمرینات روز های گذشته این سرمربی آلمانی مدام با اولرایش در حال صحبت بوده است و قصد داشته است تا اعتماد به نفس او را بیشتر کند. اولرایش به احتمال فراوان مقابل فرایبورگ روز شنبه (22 مهر) در درون دروازه باواریایی ها خواهد ایستاد.

از آنجایی که پنجره نقل و انتقالات تا ژانویه بسته است و دروازه بان مطمئنی هم در حال حاضر در بازار وجود ندارد بایرن مونیخ هیچ دروازه بان جدیدی را جذب نخواهد کرد.

اسون اولرایش - یوپ هاینکس
شایان ذکر است بایرن مونیخ استعداد جوانی به نام فروختل را نیز در بین دروازه بانان ذخیره خود می بیند ولی با این حال این رسانه ادعا می کند باشگاه بایرن مونیخ می خواهد او را در آینده جانشین مانوئل نویر کند و نمی خواهد با بازی دادن او در این سن کم اعتماد به نفس او را خراب کند. بنابراین به نظر می رسد همان طور که قبلا یوپ هاینکس نیز گفته بود، اولرایش دروازه بان اول بایرن مونیخ تا بازگشت مانوئل نویر خواهد بود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد